Nigdy więcej Opla, drobne usterki i jeszcze raz "pierdoły". Po za tym do serwisu wiele zastrzeżeń. (samochód od nowości i bezwypadkowy)
Fimowe chlapaki (z przodu) w dzierają się w lakier skutecznie, że widać już blachę.
Wrażenia
4,0
Silnik
bląd tego silnika to brudząca się co 30.000 km przepustnica, usterka objawia się tym, że po wysprzęgleniu silnik staci obroty a nastepnie gaśnie.
4,0
Skrzynia biegów
Potrafi przy sportowej jeździe odezwać się
4,0
Układ jezdny
tył rewelacja ale przód do niczego, wymieniłem już końcówki i tak stuka, drgania na kostce itp. W Oplach wszystko dobrze jest do 60.000 km, potem zaczyna się
Komfort
5,0
Widoczność
Rewelacja
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Problemy zaparowaniem tylnych szyb przy 4 osobach. Klimatyzacja daje wiele do życzenia. Brak elektronicznej klimy daje do wiwatu.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
O.K.
3,0
Wyciszenie
Generalnie O.K. ale powyżej 130k/h jest głośno
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W mieście 8,5-9l, trasa 7,5l (100-120km/h), poniżej 7l udaje się spokojniej trasie przy 90-100km/h. W zimie w mieście do 10-11l. Obecnie jest na GAZie, spala po mieście 12-14l
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ciągłe pierdoły: żarówki świateł mijania przepalają się co chwilę (ok.co 15-20.000), wieczne stuki w kierownicę na wertepach, czujnik oleju wariuje, obecnie drzwi od kierowcy ciężko zamykają się, klimatyzacja wydaje dziwne odgłosy,
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
za jedyne 1.000 zł jakiś elektroniczny sterownik przepustnicy,