Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Vivaro A Van z pojedynczą kabiną L1

Demboll, 12 lat temu
Silnik 2.5 CDTI 146KM 107kW
Rok produkcji 2005
Przebieg: 226 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Opel Vivaro A Van z pojedynczą kabiną L1 2.5 CDTI 146KM 107kW 2001-2006 - Oceń swoje auto
3,85
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Wygląd!! Bardzo ładne autko które wśród reszty busów bardzo ładnie się prezentuje zarówno jako blaszak z reklamą jak i osobówka.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : albo trafiłem na takiego albo nie wiem - wg mnie MUŁ. Mój passat 110koni sie chyba zbiera tak samo albo i lepiej.
Zawieszenie : Wydaje mi się że szybko się zużywa mimo że auto jeździ po Wrocławiu (cudowna kostka)
4,0
Całokształt
Auto tak jak każde czasami sie psuje ale gdy jeździ nie ma co narzekać. Nigdy mnie nie zawiódł. zawsze dowiózł wszystko na czas i co najważniejsze wygodnie (jak na busa). Wersja L1 bardzo wygodna mieści sie do większości parkingów podziemnych i galerii handlowych.
Wrażenia
4,0
Silnik
nie psuje sie. równo pracuje. dobrze odpala nawet na mrozach. Niestety nie czuje tych 150 koni mimo regeneracji turbiny :/ Mam wrażenie jakby załączała sie dopiero od 2200obr, a wcześniej to straszny muł:/ Ale nie ważne czy załadowany czy pusty zawsze idzie i zbiera sie tak samo.
3,0
Skrzynia biegów
auto ma 7 lat i skrzynia ma problemy na zimnie(zima). dopiero gdy sie rozgrzeje wszystkie biegi wchodza gładko. W lecie nie ma problemów.
5,0
Układ jezdny
bardzo dobry promień skrętu.
Komfort
5,0
Widoczność
nie można narzekać.
4,0
Ergonomia
wszystko pod ręką. niczego nie brakuje. wersja z przyciskami do sterowania radiem w kierownicy bardzo wygodna aczkolwiek jakis czas temu chyba sie kable przetarły bo nagle przestało działać i jak deszcz pada to radio zaczyna wariować podczas skrętow kierownicą i samo zmienia częstotliwości i wszystko! Lepiej wtedy wyłączyć i poczekać :P
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
długo trzeba czekać az kabina się nagrzeje w zimie i szyby mocno parują mimo wymienianych na czas filtrów. Gdyby nie klima która usuwa pare z szyb w 5 sekund. Bez klimy byłoby słabo.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Fotel kierowcy mogłby mieć większ możliwości regulacji oparcia. wysoka osoba czuje sie jakby cały czas musiała siedzieć w pionie bo sciana grodziowa przeszkadza w większym wygieciu oparcia. Jeden pasażer ma wystarczająco miejsca. 2och to już ścisk.
5,0
Wyciszenie
Nie można narzekać.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jeżdżę głównie po mieście. Ciągle start i stop. Spalenia 9-10L w lato 10-11L w zimie. Na trasie przy prędkości 120kmh- 9-10L przy większej prędkości wir w baku :)
5,0
Stosunek jakość/cena
Za taką cene nie kupisz nic lepszego. Można kupić droższego VW i nie naprawiać albo zaoszczędzić i kupić Opelka i czasami naprawiając ale wyjdzie na to samo.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Sterowanie radia w kierownicy padło. Padło też sterowanie ustawieniami nawiewu(nogi,szyba itp). Przełącznik świateł też do wymiany
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
po 6ciu latach (200tys) padło sprzęgło-3500zl za wszystko. Kupiłem go z padniętą turbiną (miał 5 lat/185tyskm)-1500zl. Oprócz tego wymieniam tylko elementy eksploatacyjne typu końcówki drążków itp

On - zużycie paliwa dla silnika 2.5 CDTI 146KM 107kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Opel Vivaro A

Liczba wpisów: 20

Opel Vivaro A – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Opel Vivaro A Van z pojedynczą kabiną L1