Ocena kierowcy - Opel Vivaro A Van z pojedynczą kabiną L1
ANEMAR2@OP.PL,
15 lat temu
Silnik 1.9 TD 100KM 74kW
Rok produkcji 2004
Przebieg:
180 tys. km
Okres użytkowania:
5 lat
2,77
28% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ hamulcowy
: STAJE W MIEJSCU GDY TEGO POTRZEBUJESZ CZY PUSTY CZY PEŁNY.
2,0
Całokształt
POPRZDNIM AUTEM PRZJECHAŁEM 350 TYS KM I AKTULNY WŁASCICIEL DALEJ JEZDZI BEZ NAJMNIEJSZYCH PROBLEMÓW.W TYM NA NAPRAWY PRZEZ 5 LAT W TYM 3 LATA GWARANCJI WYDAŁEM OK 6000 TYS ZŁ-MOZE PECH A MOZE TYLKO ZNACZEK OPLA A BADZIEWIAJSKA ELEKTRYKA I SLINIK RENAULT????JAK DLA MNIE TOTALNA KLESKA!!!!!
Wrażenia
3,0
Silnik
TROCHE BRAKUJE MOCY W 1.9 DTI
2,0
Skrzynia biegów
PIERWSZY BIEG-MASAKRA!!!!!!!!CIEZKO WCHODZI I BARDZO KRÓTKI.OGÓLNIE PRZEŁOZENIA ZA KRÓTKIE-ROZUMIEM ZE TO JEST DOSTAWCZAK ALE WYSTEPUJE RÓWNIEZ W WERSJACH CZYSTO OSOBOWYCH I TRZEBA SIE MOCNO NAMACHAC LEWARKIEM.
3,0
Układ jezdny
PUSTY BARDZO TWARDY-JAZDA MĘCZĄCA-ZAŁADOWANY OK.PO PRZEJECHANIU 180 TYS LUZ NA DRĄZKU KIEROWNICZYM,AMORTYZATORY MAJĄ SPRAWNOSC 90%-CZYLI OK.
Komfort
5,0
Widoczność
GŁOWA NA WYSOKOSCI 1,70 -SUPER!!!-WIDOCZNOSC NA SKRZYZOWANIACH I W INNYCH SYTUACJACH SUPER.
3,0
Ergonomia
PLUSY I MINUSY-NIE CHCE SIE CZEPIAC PIERDUŁEK.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W SUMIE OK-ALE JEST OK DOPIERO WTEDY JAK OTWORZY SIE DUZY OBIEG-W ZIMIE PRZEZ PIERWSZY KWADRANS LODÓWKA.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z PRZODU OK.-ALE Z DWOMA MIEJSCAMI-Z TYŁU PRZY STAŁEJ ZABUDOWIE PAKI-NIBY TRZY MIEJSCA ALE TYLKO DLA DZIECI.
3,0
Wyciszenie
TUTAJ JEST DUZO DO POPRAWKI-DO 120 KM/H OK -POTEM MASAKRA-MOZE MODELE TYPOWO OSOBOWE SĄ BARDZIEJ WYCISZONE.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
OSZCZEDNY TO NAPEWNO NIE JEST
2,0
Stosunek jakość/cena
ZNAJOMI SMIGAJĄ VW TRANSPORTERAMI ,MERCEDESAMI VITO-I SMIEJA SIE NA WIESC O WYMIANIE WTRYSKÓW PRZY TAKIM PRZEBIEGU-GDZIE TE OPOWIESCI O PRZBIEGACH 500 TYS KM BEZ USTEREK????????SĄ ALE NAPEWNO NIE W VIVARO ALBO JAK KTO WOLI TRAFIC-NOWY VIVARO KOSZTUJE OK. 100 TYS ZŁ-JAKIES TOTALNE NIEPOROZUMIENIE!!!!
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
TO W SUMIE ZACZYNA SIE OD DROBIAZGÓW-TRZESZCZACE PLASTIKI,PEKAJACE ZATRZASKI PRZEŁACZNIKA OPUSZCZANIA SZYB NA DZWIACH,ZACINAJACA SIE LINKA REGULACJL FOTELA KIEROWCY ITD-IRYTUJACE,WIECZNIE OTWIERAJACY SIE KOREK WLEWU ZBIORNIKA SPRYSKIWACZA,PO OK 100 TYŚ. PADŁ REZYSTOR DMUCHAWY JEDYNE 450 ZL-NIE WYSTEPUJE JAKO ZAMIENNIK!!!!!!!
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
I TU JEST BAJKA-POMPA WODY ZACZĘŁA WYC PO 40 TYS. KM,PO NASTEPNYCH PARU TYS. UMARŁY SWIECE ZAROWE NA OBIEGU PŁYNU CHŁODZĄCEGO (WEBASTO............PHI)-PRZY AKTUALNYM PRZEBIEGU-CZYLI 180 TYS WTRYSKIWACZE NADAJA SIE DO REGENERACJI 390 ZŁ ZA SZTUKE!!!!!!-CAŁY CZAS LAŁEM DIESLA VPOWERA-CZYLI TAKIE MAMY SUPER PALIWO NA RENOMOWANYCH STACJACH!!!!!!!!!!-DLA PODPOWIEDZI DLA INNYCH -OBIAWIA SIE TO SIEZKIM ROZRUCHEM PRZY ZIMNYM SILNIKU (GONIENIE ROZRUSZNIKIEM) I NIERÓWNĄ PRACĄ SILNIKA PO URUCHOMIENIU-PO ZBADANIU PRZELEWÓW NA WTRYSKIWACZACH NORMA BYŁA PRZEKROCZONA 4 KROTNIE!!!!!!!PO REGENERACJI JEST OK-JEDYNE 2000 TYŚ. ZŁ...........MOZE JUZ STARCZY
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TD 100KM 74kW
[l/100km]