bezawaryjny, bardzo ekonomiczny i dobry w prowadzeniu
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik ok.Cichy jak na diesla, bardzo elastyczny i mocny.Mały minus za pojawiającą się raz na dłuższy czas żółtą kontrolkę silnika (auto traci wtedy moc i trzeba na chwilę wyłączyć silnik).Dowiadywałem się w serwisie i przy małej częstotliwości nie jest to oznaką awarii.Z moich obserwacji wina to słabsze paliwo,albo niewłasciwe odpowietrzanie przy tankowaniu.Problem zdaża się tylko po wizytach na niektórych stacjach paliw.
4,0
Skrzynia biegów
nic nie zgrzta, biegi wchodzą na swoje miejsce. 4 dlatego, że zdarza się czasami że "coś" opiera się przy włączniu wstecznego i trzeba użyć większej siły.
5,0
Układ jezdny
Posiadam wersję GTS na 17" kołach więc auto trzyma się doskonale drogi.Prowadzenie pewne żadnych problemów z zakrętami i jazdą po prostej
Komfort
4,0
Widoczność
Dobra widoczność w trzech kierunkach.Gorzej z tyłem (ścięty tył GTS + przyciemnione tylnie szyby), ale do parkowania mam parktronic więc nie ma kłopotu
4,0
Ergonomia
Fotele wygodne, przłączniki wszystkie w zasięgu ręki. Minus daję za włącznik kierunkowskazów (działa po dotknięciu, a nie przełączeniu i wymaga długich ćwiczeń żeby nie mrugać ciągle , albo przy próbie wyłączenia migacza przełącza na drugą stronę)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
chłodzi i grzeje ok.kłopot przy ręcznym ustawianiu klimy ( jedno pokrętło do całej obsługi które lubi mieć problem z kontaktowaniem gdy jest zimno)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Oceniam na super, ponieważ bardzo ciężko znaleźć auto w którym prawe kolano kierowcy nie cierpi przy dłuższej jeździe wgniatając się w tunel środkowy( KATORGA W KAŻDYM MODELU AUDI - MIAŁEM A3 i A6 więc klasę wyżej i zawsze po zrbieniu kilkuset km prawa noga była pożłobiona i obolała), oprócz tego dla kierowcy miejsca full.Z tyłu jak na auto tej wielkości ok.
4,0
Wyciszenie
Auto dobrze wyciszone jak na swoją klasę ale klasę gorzej od A6
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
DOSKONALE.Szybki samochód który pali 6,2l przy mocnej jeździe w trasie,przy oszczędnej do 120 - 5,5 l, jak ktoś jeździ wolniej zejdzie jeszcze litr w dół.Miasto zdarza mi się żadko i wychodzi wtedy 7,5 do 8l, przeglądy i wymiana oleju co 50 tys.km. przeglądy w ASO - nie jest źle jak się zaznaczy że ma to być tylko przegląd- inaczej potrafią wymienić pół samochodu i plączą się w uzasadnieniach.
5,0
Stosunek jakość/cena
JAK porównam do konkurencji typu AUDI to idealnie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jeżeli chodzi o drobiazgi yo tylko wspomniany wyżej afrykański przełącznik klimy.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Oceniam 5-.Spodziewałem się po OPLU dużo gorzej, a tu miłe rozczarowanie. Jedyne usterki to luzy w zawieszeniu spowodowane przez polskie dziurdrogi. wersja GTS ma sztywne zawieszenie i jeszcze te 17".
Dla porównania AUDI A3 - ciągłe problemy z przepływomierzem i kupę drobiazgów, AUDI A6 - miałem od nowego do 120tys km.USTERKI: SPRZĘGŁO, SKRZYNIA BIEGÓW , TULEJOWANIE CYLINDRÓW, PĘKNIĘTA GŁOWICA I INNE - BEZ KOMENTARZA -OBIŁO SIĘ TO AŻ O CENTRALĘ AUDI, ALE MIELI TO W DUPIE
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 DTI ECOTEC 125KM 92kW
[l/100km]