niekoniecznie ponownie europejskie autko:),
19 lat temu
Silnik 2.2 DTI ECOTEC 125KM 92kW
Rok produkcji 2004
Przebieg:
34 tys. km
3,77
10% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
uwaga na częste zmiany w wyważeniach i geometrii, niebezpieczeństwo wyząbkowania opon!
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
czasem może się urwać któryś z wiatraczków nawiewu...
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
przy silniku diesla powinno być więcej wyciszenia, dla porownania w benzynowej o kilka decybeli ciszej. Niestety mocowania częsci plastikowych, choć sa dobrej jakości, lubia drgać przy wolniejszych obrotach, co fatalnie wplywa na komfort jazdy...
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
przy zakupie Vectry GTS w wersji Elegance w cenie katalogowej 115.000 zlotych, liczymy jednak na lepsze wykonczenie, brak halasow, usterek (mam to autko od 9 miesiecy, a w serwisie bylem conajmniej 10 razy), i przede wszystkim na lepsza obsluge serwisową.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
no niestety, częste awarie komputera pokladowego, wskazania falszywych usterek esp, abs, wspomagania, itd. poza tym awarie nawiewów, centralnego zamka, w ogóle elektroniki.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zawieszenie... przy uzyciu wielowahaczowego zawieszenia nastapilo u mnie wyząbkowanie opon. serwis bronil sie jak mogl przed ospowiedzialnoscia (na szczescie bezskutecznie). choc do konca nie wiadomo, czy to wina konstrukcji zawieszenia, czy niedopatrzenia serwisowego.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 DTI ECOTEC 125KM 92kW
[l/100km]