Karoseria
: Hmm długo myślałem nad pozyutywem... chyba jedynie karoseria, ładna masywna sylwetka z zewnątrz i samego kokpitu (wysoko poprowadzonba deska).
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
Silnik
Zawieszenie
3,0
Całokształt
Elektonika na szynie CAN, może i nowoczesne ale czy dobre i tanie w diagnostyce ???
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik 2.2 DTI z mocą zaledwie 125 KM. Przy odpalaniu i gaszeniu trzesie motorem, wrażenie jak z autokaru. Do jazdy miejskiej odradzam.
2,0
Skrzynia biegów
Przełożenia skrzyni 5 biegowej źle dobrane do jazdy miejskiej, na szybszych drogach jak ekspresówki, autostrady ewidentnie brakuje 6-tki.
3,0
Układ jezdny
Przód bez zastrzeżeń, tył niestety a\'la wielowachacz przez co komfort niewiele lepszy kosztem gorszej trwałości zawieszenia i opon !.
Komfort
2,0
Widoczność
Dla osób cofających \'bez lusterek\' przez wysoko uniesiony tył słaba widoczność do tyłu, same lusterka wsteczne gorzej niż przeciętne.
3,0
Ergonomia
Nie jest źle, ale tutaj małym kosztem wiele można by usprawnić. Denerwujące szybkie blokowanie klapy bagażnika i konieczność otwarcia przyciskiem w drzwiach lub pilotem.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ciekawy plus to jeden przycisk mocnego nawiewu na szybę w celu odparowania czy rozgrzania.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na pojemnośc 2.2 litra spalanie na trasie przy ekonomicznej jeździe (np na zakorkowanych trasach grzecznie w ciagu pojazdów bez wyprzedzania) całkiem dobre czyli 4.5 - 5 L. W mieście ok 8 L.
2,0
Stosunek jakość/cena
Cena za Vectra wysoka ale w końcu to Vectra. Dla oszczędnych a jednocześnie mniej wymagajcych nie polecam.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zawodna elektronika w szczególności regulacja lusterek, szyb, tzw moduł CIM.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 DTI ECOTEC 125KM 92kW
[l/100km]