Calkiem dobra jednostka, przyspieszenie niezle ale turbina nieco z dziura.
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
Kwestia przyzwyczajenie , male boczne szyby a widoczosc przy cofaniu ograniczona
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Panel sterowniczy Klimatronik po wymianie przy 60000 dziala bez zarzutow
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca z przodu jest nawet dosyc, ale podroz z dwojka dzieci 6 i 4 lata nie nalezy do luksusowych dla rodzicow jak i brzdacow malo miejsca z tylu, ciagle kopanie w fotel od tylu lekko denerwujace.
5,0
Wyciszenie
Wyciszenie jest naprawde calkiem niezle i trzeba sie przyzwyczajic i czesto spogladac na licznik bo mozna sie zdziwic jak nas policja zatrzyma na radar.Nie slychac i nie czuc predkosci.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie jest naprawde rewelacja powyzej 7 litrow jeszcze ten samochod nie spalil
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przy 65000 km wycieraczki padly (prowadnice) koszt 700 zl
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wymiana ukladu kierowniczego przy 63000 km koszt 4500 zl
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 DTI ECOTEC 125KM 92kW
[l/100km]