Silnik 2.0DTI,ok 100KM trochę słaby jak na ta mase samochodu, jak jest zimny to słychać że disel a jak sie zagrzeje to już troche lepiej, mam w tej chwili Citroena C5 2.0 HDI 138KM niema porównania C5 wygrywa, no i mniej pali
4,0
Skrzynia biegów
To raczej OK, bez problemowo
4,0
Układ jezdny
Strasznie twardy, wyczuwalna każda dziura na drodze, dobra rzecz jak ktoś lubi szybko jężdzić nie kołysze tak.
Komfort
5,0
Widoczność
To także OK, a posiadam sedana
3,0
Ergonomia
Serwis drogi ale sympatyczny, przedgląd ok 1000zł
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja bez zarzutu, działa ok, i wychładza szybko, jedyny minus przy dislu strasznie długo się nagrzewa w zime,
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Jeśli zimny to głośny, jak się zagrzeje to lepiej, przy szybszej jeżdzie śwista wiatr, teraz w mojej C5 II bez porównania, cisza że aż zacicho :-)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Po mieście z włączoną klimą ok 8/100, na trasie ok 5,5/100
2,0
Stosunek jakość/cena
za taką cenę ok 85tyś jak wtedy zapłaciłem i przy tylu poważnych usterkach hmm.. mocno się zastanowie czy kupić z nowu opla.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobiazgi to mało, oprócz trzeszczących plastików po przejechaniu ok 20tyś, i jakiś świstak w lewych drzwiach
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
to już niestety minus, przynajmniej w moim wypadku, po ok. 600km przebiegu, spalona centralka alarmu, auto zostało unieruchomione przez komputer i tyle było z jazdy, druga wycieki oleju, wymiana na gwarancji przewodów podciścienia oleju - czas czekaniania na części 20 dni, po naprawie następne wycieki, wtedy stwierdzono nieszczelną chłodnice paliwa albo oleju już niepamiętam czego, po ok 30 tyś. wymiana piast strasznie jęczały, całe szczęscie że na gwaracji bo chyba bym został w slipach :-)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DTI ECOTEC 100KM 74kW
[l/100km]