silnik pracuje dobrze,po zmianie swiec na bosha odpala zawsze za pierwszym razem,rowna praca,dobrze przyspiesza
5,0
Skrzynia biegów
dosc elastyczne przelozenia,ale dwojka moglaby byc trszke podciagnieta,biego wchodza bez zarzutu,zadnych trzaskow czy zgrzytow przy wstecznym
2,0
Układ jezdny
z nowym zawieszeniem wspaniale trzyma sie drogi, ale kierownica zbyt delikatnie chodzi-za maly opor ,po kilkunastu tysiacach,te auto sie dziwnie prowadzi,pewnie to wina szybko zuzywajacych sie elementow zawieszenia
Komfort
3,0
Widoczność
dla wysokich osob wporzadku, ale problem z widocznoscia do tylu.
3,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
klimatronik bez zarzutu,bardzo szybko sie ochlodzimy i ogrzejemy,osobny nawiew na szyby pomaga w sekundach odparowac przednia szybe
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bardzo przestronny samochod
1,0
Wyciszenie
nie tyle dzwiek silnika ile odglos opon jest bardz uciazliwy,slyszalem o wyciszaniu samochodu na wlasna reke,moze pmaga,bez tego.,,bardzo slabo
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zuzycie paliwa: generalnie jest wporzadku w trasie nawet do 5 l,w miescie 7,a moze i wiecej przy zapakowanym aucie.Natomiast przeglady i czesci,jest drogo,a ze psuje sie co chwile cos innego,,to jest bardzo drogo
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przepalaja sie zarowki,skrzypi konsola,przepalony glosnik, przycisk do wlaczania radio ,dziala kiedy chce, latwo zepsuc schowek za lewarkiem,plastik bardzo cienki
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zawieszneie,tyl i przod,na dodatek cos w tyle skrzypi,,przypelnym obciazeniu tragedia,mechanicy twierdza ze to jakas konstrukcyjna wada,bo w kazdym modelu tak jest,,ze to wina gum,itd,tlumik odpal bez przycxczyny:)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DTI ECOTEC 100KM 74kW
[l/100km]