nie mam większego doświadczenia z innymi ale jezdzilem A4 trbo diesel i ten był n 5
5,0
Skrzynia biegów
gladko wchodza
5,0
Układ jezdny
na oponach 215 jest jak przymurowany do drogi
Komfort
3,0
Widoczność
do tyłu zła, do przodu czasami przy patrzeniu w prawo wadzi słupek
4,0
Ergonomia
wkurza brak schowak na okulary słoneczne. Był dostępny ale w najbogatszej wersji tak jekby to było mecyje
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
robote robia opony 215 zużycie latem na klimie cykl mieszany 7,2-7,5 ale na zimowych 195 wiosną tez na klimie 6,5
4,0
Stosunek jakość/cena
wyjmowałem z dużym upustem w 2003 roku i było git Teraz podobna wersja jest kurka wodna droga bo pochodzi pod 100wkę
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wszystko co trzeba wymieniam przeglądy i wymiany filtrów i oliwy co 16-18tys, jak trzeba amory do wymiany, tarcze po 110tys wymiana z przodu, zawieszenie z przodu odnowione. Jak ktoś mówi że przejechal na plskich drogach 160000 i nic nie wymienaial to albo kituje albo jezdzi na heblu bez qwyobraźni Znam takich co jeździli mercem na tarczach tak cienkich jak bibuła do papierosów
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
1x awaria ekranu kompa co wyłączał klimę - wyimana na gwaranjci tuż ptrzed jej upływem, po 160000 pękł gumowy przeód doprowadzający powietrze w turbinie - przyjachałem 1000km jak na wolnossącym dieslu i dało rady chociarz trzeba było być cierpliwym - więc awaria sprężarki na trasie to nie jest tragedia
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DTI ECOTEC 100KM 74kW
[l/100km]