Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Vectra C Sedan

ghetto.pimp, 12 lat temu
Silnik 2.2 ECOTEC 147KM 108kW
Rok produkcji 2002
Przebieg: 110 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Opel Vectra C Sedan 2.2 ECOTEC 147KM 108kW 2002-2005 - Oceń swoje auto
4,38
4% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : wygoda
5,0
Całokształt
jestem pod wrażeniem. porównując do lincolna town car, vectra wypada bardziej niż dobrze. własciwie wszystko jest bardzo podobnie tylko że 'skręca i hamuje'. niestety podobne jest też spalanie które jest chyba największą wada auta. 13 litrów w miescie miałem w lincolnie 4.6 v8. plusy: ładnie się prezentuje, ładny srodek (u mnie wszystko beż, drewnopobne listwy). czujniki parkowania przód/tył, dzwignia kierunkowskazów (więcej w ergonomii), gładka jazda, cisza, nie trzęsie nie szarpie
Wrażenia
4,0
Silnik
ma przyjemny dzwięk, nie wibruje nawet na niskich obrotach, do 60 kmh nawet żwawy, potem bywa różnie (zasługa automatycznej skrzyni)
4,0
Skrzynia biegów
automatyczna - dla mnie mus w aucie. jako takiej nic nie można zarzucić-zmienia delikatnie i płynnie, trochę ospała przy ruszaniu. nie podoba mi się kick down, mianowicie jestem przyzwyczajony do zrzucenia biegu podwójnym 'puknięciem' w pedał gazu a tu trzeba dusić żeby cos się zaczęło dziać
5,0
Układ jezdny
pewnie nie idealny ale dla mnie najlepszy jaki miałem przyjemnosć wypróbować. dobry w zakrętach i nawet wygodny a porównuję do lincolna town car. samemu było mi cięzko uwierzyć
Komfort
5,0
Widoczność
chwila przyzwyczajenia i nie ma problemów, czujniki parkowania załatwiają wszelkie niedogodnosci
5,0
Ergonomia
ludzie nażekają na dzwignie kierunkowskazów ale dla mnie to rewelacja. dotychczas przy manewrowaniu, skręcaniu etc musiałem trzymać jedną ręką dzwigienkę a drugą kręcić kierownicą bo dzwignia sama odskakiwała. teraz nie ma problemu bo kierunki się samemu wyłącza lekkim puknięciem niezależnie od kierownicy. lekko irytuje konsola do opuszczania okien przy kierowcy, mianowicie przy czterech elektrycznych szybach nie ma czterech guzików tylko dwa i 'suwak' do przełączania przód/tył- nie podoba mi się to.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
w porównaniu do poprzednich aut ('97 town car i '99 megane) jest... dziwnie. obsługa przełączników wymaga najlepiej ztrzymania i dopiero wtedy regulacji bo inaczej można się o coś roz...ć. chociaż teoretycznie wszystko jest pod reką. może to zasługa manualnej klimatyzacji... Tylna szyba (i najlepiej wszystkie inne-nie spotkałem się z tym wcześniej) wymaga przetarcia z zewnątrz bo osadza się dużo wody z zewnątrz.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
na przestrzeń nikt nie powinien nażekać
5,0
Wyciszenie
duzo zalezy od opon, ale generalnie jest cichutko i przyjemnie. automat nie pozwala na zbyt wysokie obroty więc nie ma problemu
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
tu sie zaczyna: moze sie nie znam, ale jakim cudem to auto (przypomne 2.2 litra, automat) pali tyle samo co mój lincoln 4.6 v8?? 13 litrów w jezdzie miejskiej to trochę za dużo jak na taki 'silniczek od kosiarki' a wcale nie jezdzę ostro i takie tam
5,0
Stosunek jakość/cena
doskonale, za 10000zł auto mnie zaskoczyło bardzo pozytywnie, zdaje się że potrzymam dłużej niz zakładałem
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przepalone żarówki
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
coś przecieka i zalało cały przedział pasażera, jutro do mechanika. Mam nadzieje ze nie zardzewieje
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Opel Vectra C Sedan 2.2 ECOTEC 147KM 108kW
Średni koszt przejechania 100 km
26,50 zł
8,6
l/100km
11,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Opel Vectra C Sedan