DOSYĆ WYSOKA KULTURA PRACY SILNIKA, ALE NIESTETY WYMAGA WYSOKICH OBROTÓW CO SKUTKUJE BARDZO GŁOŚNĄ PRACĄ I BIJE PO KIESZENI NA STACJI BENZYNOWEJ.
3,0
Skrzynia biegów
KIEPSKO WCHODZI TRÓJKA, NO I TEN WSTECZNY, KTÓRY NAWET PO CAŁKOWITYM ZATRZYMANIU, CO JAKIŚ CZAS GŁOŚNO ZAZGRZYTA... BRRR...
4,0
Układ jezdny
DOBRZE TRZYMA SIĘ DROGI, DOŚĆ PRECYZYJNY. SAMOCHÓD JEDZIE JAK PO SZYNACH.
Komfort
4,0
Widoczność
OK.
4,0
Ergonomia
DOŚĆ DOBRZE, CHOCIAŻ OBSŁUGA KIERUNKOWSKAZÓW WYMAGA PRZYZWYCZAJENIA.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
WOLNO SIĘ NAGRZEWA, ALE ZA TO ODPAROWUJE SZYBY W TĘPIE BŁYSKAWICY.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
JEST OK.
2,0
Wyciszenie
CZASEM MAM WRAŻENIE, ŻE JADĘ TRAKTOREM - TO Z POWODU BARDZO GŁOŚNEJ PRACY ZAWIESZENIA. SILNIK OKROPNIE HAŁASUJE NA WYSOKICH OBROTACH. KUPUJĄC TO AUTO SPODZIEWAŁEM SIĘ WIĘCEJ...
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ZAWSZE MOGŁOBY BYĆ LEPIEJ...
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ROZRUSZNIK WYTRZYMAŁ ZALEDWIE 60000 TYS. KM
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
PÓKI CO... BRAK
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 ECOTEC 122KM 90kW
[l/100km]