Pozytywna kultura pracy do 60 000 km, póżniej zaczynają się drgania.
Jak na 1.8 to ma całkiem pozytywny ciąg i przyspieszenie, średnio elastyczny
4,0
Skrzynia biegów
Bez rewelacji, ale solidna i niezawodna.
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze zestrojony, duży plus.
Auto w wersji GTS trzyma się drogi i jest przewidywalne.
Zawieszenie jest twarde i to mi odpowiada.
Komfort
4,0
Widoczność
Ogólnie jest dobrze do przodu i slabo do tyłu.
4,0
Ergonomia
Auto przy spokojnej jeździe mieszanej spala mi 7.9 litra co w tej kategorii należy uznać za dobry wynik.
Dużo pali przy prędkościach przekraczających 120 km/h.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko OK, wadą jest głośna praca silniczków sterujących nawiewem.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wszyscy mają bardzo dużo miejsca.
3,0
Wyciszenie
Auto jest wyciszone dostatecznie od silnika natomiast bardzo słabo od kół. Do szaleństwa mogą doprowadzić dudnienie dochodzące z bagażnika, kiepsko panowie producenci jest również z tylną półką. Osobiście do wyciszenia półki stosuję patenty jak w Polonezie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tu jest dobrze.
3,0
Stosunek jakość/cena
Uważam, że całóść oceny psuje jakość wykonania srodka auta i zastosowanych materiałów wykończeniowych. W aucie tej klasy producent powinien się bardziej postarać.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jakość wykonania auta to jeden wielki akandal. Wszystkto trzeszczy, zgrzyta i odpada. Elementy kokpitu są źle spasowane, a zwłaszcza okolic radia.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 ECOTEC 122KM 90kW
[l/100km]