małodynamiczny na obrotach do 3000 tys., potem całkiem nieżle
4,0
Skrzynia biegów
czasem coś wchodzi zbyt twrdo przeważnie po rozruchu i na manewrach
5,0
Układ jezdny
bez uwag, widać co potrafi elektronika, zakręty bajecznie, szczególnie dociążonym autem
Komfort
4,0
Widoczność
zbyt słaba do tyłu, ale z czujnikami parkowania jest ok
4,0
Ergonomia
schowki trochę małe, poza tym jest ok
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez uwag
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dużo, dużo miejsca
3,0
Wyciszenie
kilka miejsc wymaga dodatkowych , niewielkich zabiegów wyciszających tzn. podwiżania wiązki przewodów, nasmarowania uszczelek silikonem, podomykania przeszczeni pomiędzy silnikiem i kabiną po montażu alarmu ale jest ok. Szum z tyłu auta to na 100 procent opony a napewno Brigestone Turanaza Er30 215/55 R16, zmieniłem na zimowe nowe Continental już teraz i mam ciszę.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
głównie miasto i weekendowe wypady
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W CPN uszkodzili mi klapkę wlewu paliwa (wewnętrzną), ale można z tym żyć (nowy wlew 400,00)- "pracownik skwitował: dziwny ten wlew w tych nowych oplach"
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
dwa lata i nic z rzeczy poważnych
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 ECOTEC 122KM 90kW
[l/100km]