Silnik
: Być może są to problemy związane z elektryka silnika
2,0
Całokształt
Auto bardzo wygodne, dużo miejsca w środku lecz na niską ocenę ma wpływ mułowaty silnik i ciągłe usterki związane z układem zapłonowym i praca silnika.
Wrażenia
2,0
Silnik
Silnik pomimo 122 KM nie jest dynamiczny wręcz jest mułowaty. Już nie mam sił do ciągłych usterek układu zapłonowego. Zaraz po zakupie musiałem wymienić cewki zapłonowe, świece, przepustnicę i ciągle jest problem to odpalić nie chce, to silnik wchodzi w tryb awaryjny.
5,0
Skrzynia biegów
Do skrzyni biegów nie mam większych zastrzeżeń, biegi wchodzą płynnie i łatwo. Skok lewarka jest odpowiedni.
3,0
Układ jezdny
Nie jest źle.
3,0
Karoseria
Karoseria pomimo swego wieku bardzo dobrze się trzyma jest kilka ognisk korozji ale tragedii jeszcze nie ma.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność jak dla mnie jest wystarczająca
3,0
Ergonomia
Wszystko jest rozmieszczone w zasięgu kierowcy i proste w obsłudze. Uchwyty na napoje mogłyby być trochę bardziej oddalone od siebie bo dwa kubki się nie mieszczą.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tutaj nie mam zastrzeżeń. Klimatronic dwustrefowy świetnie daje rade zarówno w upalne jak i chłodne dni.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca zarówno z przodu jak i z tyłu.
5,0
Wyciszenie
Do 3 tys obrotów w samochodzie jest bardzo cicho praktycznie nie słychać silnika.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przez ciągle problemy z elektryką silnika generują się koszty części, robocizny a żaden mechanik jeszcze nie doszedł co dolega mojej Vectre
2,0
Stosunek jakość/cena
Samochód kupiony jako używany więc gdyby nie problemy z silnikiem może by było więcej gwiazdek
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ciągłe problemy z silnikiem, elektryką
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jedna gwiazdka że względu na niemozliwosc zdiagnozowania usterek wpływających na pracę silnika.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 ECOTEC 122KM 90kW
[l/100km]