125 KM dla 1500 kg i automatycznej skrzyni to za mało ...
2,0
Skrzynia biegów
Automat to katastrofa, konieczna wymiana oleju co 50.000 km nie gwarantuje bezawaryjnosci. Fabrycznie źle dopasowana chłodnica oleju. Brak filtra olejowego w skrzyni. Remont skrzyni 7.000 PLN
4,0
Układ jezdny
Elemety zawieszenia tylko w zamienniku, bo ASO, to maja cenniki z innej galaktyki ...
Komfort
4,0
Widoczność
Oki
4,0
Ergonomia
Oki
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Oki
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
OKI x 5
4,0
Wyciszenie
Oki
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
To szerszy temat, ale ogólnie koszta akceptowalne
4,0
Stosunek jakość/cena
Jeździ sie b. przyzwoicie, kucy za mało ...
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Oki
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
EGR, zawieszenie, zerwne koło paska klinowego (tylko ASO 650 PLN) - koniecznie z paskiem wymieniajcie napinacz (150 pln), uważać na automatyczna skrzynię (olej wymieniać co 50.000 km), olej w silniku zawsze pod max (bo inaczej turbina do wymiany).
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 DTI ECOTEC 125KM 92kW
[l/100km]