DOSYĆ CICHY JAK NA DIESLA ALE TO PODOBNO WYJĄTEK TAK TWIERDZĄ MOI ZAPRZYJAŻNIENI MECHANICY.100 KONIKÓW TO TROCHĘ ZA MAŁO JAK NA TAKĄ MASĘ ALE DLA STATECZNEGO 40 LATKA MOZE BYĆ.MIAŁEM WCZEŚNIEJ VECTRE B 1.8 BENZYNA I PRAKTYCZNIE NIE CZUJĘ ZA DUŻEJ RÓŻNICY.OGÓLNIE JEST OK.
4,0
Skrzynia biegów
PRACUJE W MIARE POPRAWNIE NIE MAM ZASTRZEŻEŃ
4,0
Układ jezdny
BLISKO 100TYŚ I NAGLE PĘKA SPRĘZYNA W ZAWIESZENIU PRZEDNIM,PADA DRĄŻEK STABILIZATORA DRUGI RAZ[SĄ DWA]ALE O DZIWO NIC NIE SKRZYPI,STUKA,PROWADZI SIĘ DALEJ DOBRZE.
Komfort
4,0
Widoczność
DOBRA ,CHOCIARZ PODCZAS PARKOWANIA TYŁEM I COFANIA PRZYDAJE SIĘ DOŚWIADCZENIE KIEROWCY .C+E.
4,0
Ergonomia
DOBRA I NIC WIĘCEJ NIE DODAM.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
DŁUGO SIE NAGRZEWA ALE TO DIESEL Z ŻELIWNYM BLOKIEM SILNIKA WIĘC TO NORMALKA ,KLIMA MANUALNA DZIAŁA WYSTARCZAJĄCO DOBRZE CHOCIARZ CLIMATRONICK BYŁBY NAPEWNO LEPSZY W TAKIM AUCIE.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
DUŻO MIEJSCA NAWET DLA GOŚCIA KTÓRY MA 190 CENTYMETRÓW WZROSTU.
4,0
Wyciszenie
MOŻNA WYGODNIE PODRÓŻOWAĆ,JEST CICHO I SPOKOJNIE NAWET PRZY PRĘDKOSCIACH POWYŻEJ 140.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ŚREDNIO OKOŁO 6 LITRÓW , A NA TRASIE BEZ PROBLEMU MOŻNA ZEJŚĆ DO 5,5 PRZY JEŻDZIE SPOKOJNEJ 90-120 NA GODZINE.
3,0
Stosunek jakość/cena
ZA DROGA JAKO NOWA ALE UŻYWKA JEST ATRAKCYJNA.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
DIABEŁ TKWI W SZCZEGÓŁACH,I TU KŁANIA SIE PRZECIĘTNA JAKOŚĆ WYKONANIA OPLA,NIBY NIC NIE PISZCZY NIE SKRZYPI ALE KIEROWNICA WYTARTA [MUSIAŁEM OBSZYĆ SKÓRĄ]KLAMKA ZACINA SIĘ,KLAPA CZASAMI WYDAJE JAKIEŚ ODGŁOSY.,
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
PĘKAJĄ PRZEWODY Z PODCIŚNIENIA[TRZY RAZY JUŻ],PRZEPUSTNIA PADŁA 1.3PLN PRZY 50TYŚ I TA CHOLERNA SPRĘŻYNA W ZAWIESZENIU PRZEDNIM SAMA OD SIEBIE CO PODOBNO CZĘSTO SIE ZDARZA.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DTI ECOTEC 100KM 74kW
[l/100km]