jak na diesla elastyczny, żwawy. krótka turbodziura wymaga nieco przyzwyczajenia
5,0
Skrzynia biegów
6 biegowy autoamat, stworzony do tego auta i silnika
5,0
Układ jezdny
nie ma się do czego przyczepić
Komfort
5,0
Widoczność
żadnych zastrzeżeń dzięki "asystentowi" parkowania z przodu i tyłu
4,0
Ergonomia
dziwny kierunkowskaz i zbyt wysoka krawądź okna (na łokieć) - tak żeby dać 4
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
dmucha, grzeja w zimie chłodzi w lecie, przyzwoita klimatyzacja strefowa sprawdzona w Chorwacji
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak w autobusie
5,0
Wyciszenie
zadziwiająco cichy diesel, nic nie stuka nie szumi
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na diesla sporo ale nie byłem oszczędny,
dolewałem też olej 1l na 10-15 tys. km
5,0
Stosunek jakość/cena
wesja elegance, kombi zdecydowanie większa i lepiej wyposażona od konkurencji, silnik lepszy od 130KM z Mondeo o klasę.
warto negocjować cenę
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
za dużo jak na nowy samochód: losowo włączająca się blokada zapłonu po zablokowaniu drzwi (nieusuwalne), dziwne komunikaty nawet niepokojące.
generalnie elektronika może zaskoczyć
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
30 tys km bez "stopu"
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 CDTI ECOTEC 150KM 110kW
[l/100km]