Kilka koni wiecej nie zaszkodziloby, aczkolwiek mozna mu "depnac". Silnik jest bardzo elastyczny i jesli kierowca jest "leniwcem" w przerzucaniu biegow, bedzie sie czul w nim bardzo dobrze.
4,0
Skrzynia biegów
Po 300.000 trzeba troszeczke "delikatnosci i wyczucia" do skrzynki.
4,0
Układ jezdny
Jak na owe czasy bardzo dobry. Dlugie trasy sa wrecz frajda. Po 700 km czlowiek wysiada z samochodu nie "polamany".
Komfort
5,0
Widoczność
Samochod jest bardzo duzy, wiec czujniki z przodu i styl powinny byc. Sama widocznosc jest doskonala. Nastepca tego samochodu nie moze sie rownac.
5,0
Ergonomia
Nie ma sie do czego doczepic. Siedzenia sa bardzo komfortowe i skora bardzo wytrzymala. Klimatyzowane siedzenie jest dla kierwocy prawdziwym blogoslawienstwem. Pasazerowie z tyl maja wystarczajaco miejsca. Szczegolnie srodkowa konsola z tyl daje wozonym troche "wyzszej" klasy. Sluchawki i muzyka na tylnym siedzeniu wedlug indywidualnych "potrzeb.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima pracuje szybko i efektywnie, takze z tylu.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jedynie Skoda Superb posiada podobny luksus jak Vectra.
4,0
Wyciszenie
W duzej zaleznosci od opon.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Samochod jest bardzo malo awaryjny. Na servisie przez autoryzowany warsztat nie powinno sie oszczedzac.
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie mialem do tej pory lepszego samochodu.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Coz czujniki w zdezakach musialy byc kilka razy wymieniane.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przy 160.000 pozegnala sie turbosprezarka i alternator.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 CDTI ECOTEC 150KM 110kW
[l/100km]