Silnik zwinny i oszczędny na długich trasach. Bez większych problemów.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów jeśli jest zimna to człowiek czuje jakby biegi siekierą zmieniał. Jednak trwa to tylko chwilę i odczuwalne przy niskich, ujemnych temperaturach.
1,0
Układ jezdny
W ciągu 4 miesięcy na usterki związane z zawieszeniem i układem jednym musiałem wydać ponad 6000 zł. To chyba mówi samo za siebie. Nie były to amortyzatory, czy sprężyny. Tylko elementy, które w teorii nie powinny się psuć, albo nie tak często psuć.
Komfort
4,0
Widoczność
2,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima elektroniczna bardzo wydajna przy dbaniu o cały układ.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca jest aż nadto. Z tyłu chyba więcej miejsca niż z przodu ;-)
3,0
Wyciszenie
Przy wysokich obrotach i dłuższej jeździe budzenie daje się we znaki
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Gdyby nie koszty napraw, które musiałem ponieść w związku z awariami zawieszenia, auto całkiem oszczędne.
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 CDTI ECOTEC 150KM 110kW
[l/100km]