Inne
: dynamika, spalanie, pojemność we wnętrzu, funkcjonalność
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: sprzęgło, koło dwumasowe
Silnik
: zawór egr
Zawieszenie
: twarde zawieszenie
3,0
Całokształt
Mam mieszane uczucia co do tego samochodu. Już włożyłem w niego mnóstwo pieniędzy. Gdyby nie miał tak twardego zawieszenia, filtra cząstek stałych i tyle skrzypiących plastików w środku, to na pewno bym go używał przez wiele lat. Kupiłem go w Niemczech. Wróciłem do Polski i od razu ujanwiłem uszkodzoną listwę klap wirowych. Musiałem wymienić dwumasę oraz sprzęgło, przepustnicę, naprawić uszkodzoną cewkę w sprężarce klimatyzacji. Potem poszedł alternator i świeca żarowa. Istny armagedon! Zawór egr to kompletne nieporozumienie w tym aucie-zaburza pracę silnika. Po zrobieniu wszystkiego auto śmiga, ale..te plastiki i zbyt twarde zawieszenie jak dla mnie, a na polskich drogach naprawdę to czuć. Plusy? Jest bardzo dynamiczne, spalanie jest całkiem ok, 6 biegowa skrzynia robi różnicę, duuużo miejsca w środku, bardzo fajny system grający. Jeśli ktoś będzie chciał kupić to radzę dokonać dogłębnego przeglądu.
Wrażenia
3,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 CDTI ECOTEC 150KM 110kW
[l/100km]