Karoseria
: Bardzo podoba mi sie jego wygląd szczególnie w kolorze czarnym w jakim posiadam przestrzeń wewnątrz,dobre rozmieszczenie przelączników na konsoli oraz na kierownicy wielofunkcyjnej.
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Cicha praca silnika.lekko nabiera prędkości /obrotów
Malo awaryjne.
5,0
Skrzynia biegów
Lekko się przełączna biegi.jest cicha,na wyższych biegach nie ma problemu z przyspieszeniem auta.
4,0
Układ jezdny
Jest autem szerokim to pozwala mu na dobre trzymanie się drogi.jest autem dość sztywnym co pomaga że auto dobrze trzyma sie zakrętów.
Komfort
4,0
Widoczność
Wszystko dobrze wyprofilowane.
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przy klimatyzacji dwustrefowej jest to praktyczne w tych modelach, chłodzenie 7 stopniowe w tym modelu pozwala na szybkie utrzymanie niskiej temperatury w chwili gdy auto stoi długo na słońcu.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam córkę która jest bardzo wysoka i potrzebuje dużo miejsca z tyłu to auto się w perfekcyjnie nadaje.Ma dużo swobody,dostęp do odtwarzacz który jest pomiędzy fotelami przednimi, z wejściem an słuchawki i regulacja głośności, i zmianą kanałów CD/Radio. Z przodu żonie też się podoba.
5,0
Wyciszenie
Jeśli chodzi o wyciszenie w tym aucie jest super! Na wolnych obrotach wewnątrz silnika nie słychać.
Na zewnątrz słychać cicha pracę diesla.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeśli chodzi o zużycie paliwa w tym samochodzie to zbytnio duzej rewelacji nie ma, ale ? Jak na to auto to i tak mieści sie w dobrych parametrach i tak:
na trasie spala 5.5/100KM
wersji mieszanej 6/100Km
miasto 7 l/100KM
jeśli chodzi o naprawy to nie miałem na razie większych problemów,jedyne koszty to wymiana paska 1200zł w ASO.
3,0
Stosunek jakość/cena
Jak na naszą kieszeń są za drogie...
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Mankamentem w tych rocznikach jest słaby kolektor ssący którego wymiana w ASO kosztuje w granicach 2000zł
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 CDTI ECOTEC 150KM 110kW
[l/100km]