Karoseria
: Naprawdę obszerne i mocne auto za nieduże pieniądze
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy
: naprawdę przeciętne hamulca jak na taką masę auta
4,0
Całokształt
Duży, rodzinny i pojemny samochód za nieduże pieniądze.
Wrażenia
5,0
Silnik
Warto dopłacić do 150KM. Samochód świetnie przyspiesza, silnik jest ekonomiczny (ok. 7l/100km).
5,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą dobrze, sześciobiegowa skrzynia świetnie sprawdza się na długich trasach.
3,0
Układ jezdny
Prowadzenie Vectry przypomina jazdę na sofie. Auto przechyla się na zakrętach, średnio wybiera nierówności. No cóż to Opel i polskie drogi...
Komfort
4,0
Widoczność
Bardzo dobrze przeszklone nadwozie.
4,0
Ergonomia
Przyciski rozmieszczone w miarę intuicyjnie. Poza dziwną lokalizacją klamki drzwi i za dużą liczbą przełącznków na głownej konsoli, wszystko w miarę ok.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja automatyczna, czasem nieco histerycznie reagująca na zmiany temperatury. Szybkie odparowywanie szyb. Ogólnie czwórka z minusem.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mnóstwo przestrzeni dla pasazerów i na bagaż.
4,0
Wyciszenie
Świetnie wyciszone nadwozie jak na diesla.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Poprzedni właściciel nie wymienił w aucie nic od 40000km, zatem na wstępie klocki/tarcze/plyny/filtry/rozrząd.
5,0
Stosunek jakość/cena
Dla mnie jakość znaczy przestrzeń dla powiększającej się rodziny i bezproblemowa eksploatacja. W tej kategorii Vectra nie była moim pierwszym wyborem a raczej głosem rozsądku.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Żarówki kierunkowskazów - aby wymienić trzeba zdjąć zderzak...
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poza żarówkami na razie nic.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 CDTI 16V 150KM 110kW
[l/100km]