Inne
: niespecjalnie cokolwiek mnie zaskoczyło, jeśli komuś nie przeszkadzają drobne usterki jak problemy z elektroniką, wadliwy alternator, ząbkowanie opon - wowczas polecam
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: alternator, czujniki parkowania, lampy skretne, ...
Zawieszenie
: łaczniki do wymiany po 30 tys km
3,0
Całokształt
Wrażenia
3,0
Silnik
jak na tę moc osiągi przeciętne, samochód ciężki, reaguje na gaz dość ospale, katalogowe 10s do 100kmh nie robią na nikim wrazenia, na kierowcy tym bardziej.
4,0
Skrzynia biegów
biegi wchodza precyzyjnie, poprawiono to w stosunku do wersji sprzed liftingu
3,0
Układ jezdny
zawieszenie mimo ze twarde (w mojej wersji obnizane o 15mm i utwardzone) nie zachwyca, buja mocno na zakretach, na dolkach halasuje dosc glosno. Podatne na poprzeczne nierownosci w zakretach. Kola w moim przypadku 18 cali to nieporozumienie na polskie drogi
Komfort
4,0
Widoczność
bez zastrzezen.
4,0
Ergonomia
bez zastrzezen.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
nie zauwazylem minusow.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
zarowno z przodu jak i z tylu miejsca jest wystarczajaco
3,0
Wyciszenie
Silnik wyciszony dosc dobrze, jedynym frustrujacym elementem jest glosna praca zawieszenia.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na miescie 7-8 l/100km, w trasie bez specajlnego wysilku mozna uzyskac 5,5 l
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 CDTI 16V 150KM 110kW
[l/100km]