Z mojej strony do najgorszych i najbardziej awaryjnych samochodów dołożyłbym Vectrę C lift z silnikiem 2.0 turbo (Z20NET) manual. Auto kompletna porażka, mój egzemplarz jest z końca produkcji w 2008 roku. Zaniki mocy, przyczyny nie może znaleźć nikt, po rozgrzaniu na autostradzie auto nie ma siły jechać. skrzynia F40 masakra, toporna i beznadziejna. jakiś klekot na wolnych obrotach, podobno ten typ tak ma (luz międzyzębny) wymiana dwumasy, sprzęgła, skrzyni biegów nie pomaga. Auto prowadzi się beznadziejnie, bardzo nerwowe i szarpie kierownicą podczas przyspieszania, specjaliści nie stwierdzili żadnych uchybień w przednim zawieszeniu. Podczas dynamicznej zmiany biegów jakiś huk, puknięcie, uderzenie. nie sposób jechać sensownie. Gaz podobno można założyć ale tylko w jakimś Tczewie bo bardzo ciężko to wystroić i nikt nie potrafi. Wolne obroty masakra, ludzie wymieniają pół auta a i tak falują i żyją własnym życiem. Jednym słowem najgorsze auto w życiu. Jedynym plusem mega dużo miejsca (kombi) i mimo wszystko zaje.isty silnik - czuć moc i elastyczność, nie bierze grama oleju, można pokusić się o LPG, łatwo uzyskać moc 230 KM, a i nawet 270 KM lub ponad 300KM ale wszystko to pod warunkiem jak auto ma niski przebieg (ale w sumie po co jak to napęd na przód - porażka) poza tym powyżej 200.000 km zaczynają dziać się dziwne rzeczy, auto nie daje rady z niczym bo to opel. Kasy utopione mnóstwo a do auta nie chce się już wsiadać, prowadzi się jak taczka, mega drogie części, mega awaryjne zawieszenie, zaczyna korodować karoseria, skrzynia biegów nadaje się do walca a znaleźć sensownego mechanika do tego auta to prawie niemożliwe. Jak nie masz xenonów to dodatkowo światła mega przygasają podczas kręcenia kierownicą - ten typ tak ma - zbyt duży pobór prądu przez wspomaganie. Tak to jest jak jesteś frajerem i chcesz sobie kupić 10-letnie auto za dwie dychy z fajnym silnikiem do gazu. mija pół roku i spadasz na ziemię - ani gazu ani przyjemności z jazdy, 10 koła umoczone a auto i tak nie jeździ, i coraz więcej rzeczy przed tobą. za taką kasę to wolałbym już passata B7 w dieslu nawet (mimo, że nie przepadam za dieslami), przynajmniej jest ładny bo vectra C to najbrzydsze kombi ever. ale widziały gały co brały, jak się jest frajerem to tak jest. bo miała być moc i tanio na gazie. gówno. jest mega drogo. Wręcz jak w BMW E60/E61. Nie kupujcie Opla bo to namiastka auta. w firmie jeżdżę nowym oplem astra kombi 1.6 diesel - porażka, opel nawet nie zamontował głośników wysokotonowych na desce a silnik nie jedzie. kiedyś miałem Omegę z napędem na tył - to było fajne auto gdyby nie korozja. ale teraz nigdy więcej opla. niech parę lat minie, najwyżej się kupi alfę romeo Giulię z napędem na tył. może się nie popsuje od razu. może
Wrażenia
3,0
Silnik
dopóki było ok to niezła elastyczność i moc.
1,0
Skrzynia biegów
najgorsza skrzynia biegów jaką znam. toporna, głośna. w połączeniu z dwumasą mega drogo. a po wymianie dalej to samo, głośno i topornie.
1,0
Układ jezdny
prowadzi się jak taczka
2,0
Karoseria
już koroduje
Komfort
4,0
Widoczność
ok
3,0
Ergonomia
prosto i beznadziejnie
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
jest ok
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mega dużo miejsca
2,0
Wyciszenie
głośno
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
mega drogo
1,0
Stosunek jakość/cena
no comments
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
słabo
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
słabo
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 turbo ECOTEC 175KM 129kW
[l/100km]