Silnik
: dynamiczny z umiarkowanym apetytem sporym komfortem
5,0
Całokształt
Auto duże przestronne całkiem miłe dla oka jak akurat mam wersje sygnowaną Irmscher wiec można na niej zawiesić oko dodatkowo fotele sport z podgrzewaniem na przodzie więc w zimę jest to całkiem przyjemnie. Zawieszenie jest komfortowe lecz dość twardo zestrojone bez IDS całe szczęście ze względu na ceny amorków. Silnik jak dla mnie rewelacja ciągnie z każdego biegu można się trochę pobawić no i oczywiście daje poczucie bezpieczeństwa przy wyprzedzaniu. I jest chyba najbardziej optymalny jak na to auto. Dodam ze miałem okazje jeździć też wersją 2,8t 250 koni to w ogóle rakieta niestety odczuwalny był napęd na przód, przy takich mocach mogli instalować napędy 4na4. Lecz jeżeli chodzi o tą wersję 2,0 t mogę polecić z czystym sumieniem dodam że mam zamontowaną instalacje gazową STAG 300 na wtryskach HANA i nie ma różnicy czy to gaz czy benzyna tym bardziej ze ponoć opel wziął z Saba. A i jeszcze jedno jak na standardową instalacje car audio to naprawdę daje rade
Wrażenia
5,0
Silnik
na razie nie mam problemów większych z mechaniką wymieniłem łożysko na przodzie koszt to 505 zł firmy Rue vile no i oczywiście dobry olej - motul x-clean sae 5w40
5,0
Skrzynia biegów
daje rade w poprzedniej brakowało 6-ki tu mam skrzynie F-40 tą mniej awaryjną bo jeszcze ładowali do nich skrzynie o oznaczeniach M-32 i te były bardzo awaryjne ze względu na awaryjność spowodowaną wadliwymi łożyskami oplowskimi dodam ze to skrzynie włoskie wiec lepiej z daleka do M-32
5,0
Układ jezdny
nie mam zastrzeżeń zawieszenie komfortowe ale zestrojone lekko sportowo daje przyjemność z jazdy
Komfort
5,0
Widoczność
wygodne fotele dobra widoczność bardzo dobre audio jak na standardowe wyposarzenie
4,0
Ergonomia
brak schowków na drobiazgi
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
dobra wentylacja pod warunkiem dbania o kilme i filtry kabinowe
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mnóstwo przestrzeni dla kierowcy jak i pasażerów no i bagażnik
5,0
Wyciszenie
jak tam nie narzekam
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
no cóż autko ma turbine i mase wiec 175 koni musi zjeść mnie pali miasto 13,5l w okresach letnich z Klima do 14,5l dodam ze to95% miasto na oponach 225 17 r45 trasa 12l a powyżej 150 i wyżej nawet 15l na 100 km. Ceny części zamiennych do zniesienia jedynie ceny zawieszenia powalają jak na zamienniki za jeden wahacz wywalić masz ok 1000 to cię krew zalewa
5,0
Stosunek jakość/cena
bardzo dobry
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nie miałem jakiś poważniejszych usterek zobaczymy jak dalej będzie się to sprawowało
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wymiana łożyska prawy przód koszt samej części 505 zł dodam ze sam je wymieniłem
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 turbo ECOTEC 175KM 129kW
[l/100km]