Układ elektryczny
: Pobieranie oleju więcej niż powinien.
4,0
Całokształt
Jak dla mnie super autko. jest z nim troszkę kłopotów ale nie należą one do uciążliwych. Użytkuję autko już 10 lat. Mimo że eksploatuję je intensywnie na krótkich odcinkach ale też zwiedzanie Europy (nie służy mi do działalności gospodarczej) to ciągle mnie nie zawodzi. Wyposażenie jak na taki segment wystarczające . Jakby je dalej produkowali to byłby nowy samochód bez namyślania. Insignia niestety nie jest godną następczynią.
Wrażenia
3,0
Silnik
Mankamentem silnika jest pobieranie oleju. Niby nic ale jednak dodatkowe koszty. W sumie wymiana oleju na bieżąco w ciągu roku.
4,0
Skrzynia biegów
Niestety padła mi po 270 tys. km.
4,0
Układ jezdny
Trochę problem ma przy ruszaniu szczególnie przy mokrej, śliskiej nawierzchni, ale kontrola toru jazdy i stabilność - również przy ciasnych manewrach to wynagradzają. Praktycznie bezproblemowe zawieszenie. Co prawda wymieniłem amortyzatory i sprężyny ale przecież miały już swoje lata i się miały prawo wyhuśtać. Końcówki drążków wymienione dwa razy podczas eksploatacji.
Komfort
5,0
Widoczność
Może trochę tył jest długi ale można się przyzwyczaić
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsce na tylnych fotelach - tylko pozazdrościć.
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
A które auto ich nie ma. Mi chyba się trafił jednak dobry egzemplarz.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie miałem
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 ECOTEC 122KM 90kW
[l/100km]