Układ hamulcowy
: stukał mi tylny klocek - trzeba go umiejętnie włożyć żeby się naprawiło
5,0
Całokształt
Za całokształt max. Ogólnie niedrogie auto, bardzo duże i pojemne. Niedużo pali (9-11 litrów gazu), strasznie dużo się nie psuje;-)
Wrażenia
4,0
Silnik
Jest dobrze, choć mogłoby być lepiej. Awaria pompy paliwa, stukający klocek hamulcowy z tyłu i co najgorsze chyba - awaria elektryki - jakieś zwarcie, przez które auto nie odpalało na benzynie, a po odpaleniu na gazie chodziło na 2 cylindry. A i jeszcze problem z żarówką z tyłu, ale tam jakiś kabel nie łączył, poprawiłem i jest ok. I jeszcze awaria pokrętła od mocy nawiewu - wkurzające, ale łatwe do naprawienia. Preparat Kontakt PR i popsikanie elektroniki naprawia problem.
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
Z przodu bardzo dobrze, ale z tyłu, to trzeba się tego nauczyć.
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Czasem potrafi się zaciąć klapka zamykająca dopływ powietrza z zewnątrz (jest wtedy obieg wewnętrzny, choć się nie wyświetla), wtedy trzeba ponownie wcisnąć przycisk obiegu. Pojawia się takie stukanie silniczka klapki.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Trochę tego było. Pisałem wyżej. Poza tym na klapie bagażnika, nad rejestracją, przy lampkach powoli wychodzi rdza.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poważnych raczej nie było, może oprócz tej elektryki, co pisałem wyżej. W sumie było to łatwe do naprawienia dla mechanika-elektryka.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 ECOTEC 122KM 90kW
[l/100km]