Karoseria
: Parkowany pod chmurą, 8 lat na karku a nalotu i wykwitów nigdzie ani śladu
4,0
Całokształt
Auto poprawne. Bez szaleństw jeśli chodzi o innowacyjność rozwiązań technicznych, stylistykę. Nie powala jakością wykończeń; czasem, ale naprawdę rzadko, jakaś drobna awaryjka (a to klapa się nie otworzy, a to szyba się nie opuści na raz, a to lusterko nie grzeje). Bogate zasoby forów, dobre zaplecze klubowe. Z torxem i krzyżakiemn sporo rzeczy można zrobić samemu.
Wrażenia
3,0
Silnik
Spora masa, silnik dość słaby więc nie można liczyć na wiele. Przyspieszanie / pokonywanie wzniesień bez obiążenia auta (1 osoba) da się zmieścić w kategorii \"zadowalające\"; przy większym obciążeniu czy górce zamula.
3,0
Skrzynia biegów
Takie o ... Bez zachwytu, bez nerwów
4,0
Układ jezdny
Trzyma się pewnie, nie chce za bardzo zrywać trakcji nawet jak się chce pozarzucać, kierownica czuła ale nie przeczulona.
Komfort
5,0
Widoczność
Wyprzedza go tylko szklarnia.
4,0
Ergonomia
Wszystko tam gdzie trzeba. Kretyńsko rozwiązane otwieranie elektryczne szyb przez kierowcę.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tak jak trzeba, poprawnie. Słaba klimna (nawet po serwisie).
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przy założeniu że kierowca i pasażerowie mają do 190cm wzrostu jest mega komfortowo.
3,0
Wyciszenie
Trochę lipa ale to raczej takie auto \"budżetowe\" więc nie oczekujmy cudów.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali tyle ile powinien. Ceny przeglądów i napraw to najprzyjemniejsza część eksploatacji - bagażnik części za 500zł.
5,0
Stosunek jakość/cena
Kwota zakupu porównywalna z 5 lat starszym BMW a w zamian taka sama niezawodność i śmiesznie tanie, dostępne części (poza ASO).
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Związane wyłącznie z elektryką (w podsumowaniu).
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wymiana chłodnicy po 7 latach (przegniła i ciekła) była jedyną poważną interwencją mechanika (poza planowanymi).
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 ECOTEC 122KM 90kW
[l/100km]