Silnik przy przebiegu prawie 350 tys km pracuje można powiedzieć poprawnie. Jest to stara konstrukcja także o kulturze pracy nie będę pisał, ale odwdziącza się za to długowiecznością, nie ma tendencji do żłopania oleju a jedzi na syntetyku jeszce i od wymiany do wymiany ubywa pół litra. Pali 6-7 litrów na setke. Odpala na dotyk.
4,0
Skrzynia biegów
Może nie jest tak precyzyjna jak w np audi ale jest ok, nie sprzwia problemów. Zaczynam odczuwać początki końca dwumasy.
4,0
Układ jezdny
Mam wersje GTS ze sportowym zawieszeniem fabrycznym -2cm, do tego opony 215/50/17, trzyma się drogi ładnie jeżeli się dba należycie o zawieszenie i nie ma luzów to nie pływa po drodze i dobrze trzyma się nawierzchni
Komfort
4,0
Widoczność
Trochę słabo się cofa, ciężko mi w nim wyczuć gdzie kończy sie kufer, czasami przydały by się czujniki parkowania, ale są i takie wersje na rynku
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimę długo się nagrzewa pomimo sprawnego termostatu, może to wynika z objętości układu chłodzenia, ale z tego co pytam i czytam to ten typ tak ma.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 DTI ECOTEC 125KM 92kW
[l/100km]