Mimo dużej pojemności i dość wysokiego momentu obrotowego (280nm)mało elastyczny. W dużej mierze to wina złego zestopniowania skrzyni biegów. gdyby inaczej dobrano przełożenia silnik bylby wystarczająco dynamiczny a tak w ogolnej ocenie troche rozczarowuje elastycznością. Jesli chodzi o kulture pracy to rowniez przecietna, ale trzeba przyznac ze wyciszenie wnetrza jest dobre.
3,0
Skrzynia biegów
Biegi zmieniają się płynnie, do pracy samego mechanizmu brak zastrzeżeń. Zbyt długie przełożenia.
4,0
Układ jezdny
Samochód dobrze się prowadzi, nie jest to gokart bo nie ta masa (waży ok 1500 kg) ale jest powyżej przeciętnej.
Komfort
4,0
Widoczność
Brak uwag. Jest po prostu ok.
5,0
Ergonomia
Ergonomia wnętrza jest na bardzo wysokim poziomie. Wszystko jest pod ręką, nawet idiotyczny mechanizm kierunkowskazów nie psuje wysokiej oceny bo gdy sie do niego przyzwyczai to sie nawet przydaje.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wnętrze przy niskich temperaturach nagrzewa się stosunkowo powoli.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest to norma w tej klasie aut. Czyli bardzo dobrze.
4,0
Wyciszenie
Dobre wyciszenie mimo słabej kultury pracy silnika.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na diesla bardzo przeciętnie, mogło by być niższe. Winę za to ponosi wysoka masa oraz wiekowy silnik.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie jest źle... Chociaż do ideału sporo brakuje.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 DTI ECOTEC 125KM 92kW
[l/100km]