Przeniesienie napędu
: skrzynia automatyczna to tragedia...
3,0
Całokształt
auto dobrze wykonane i dopracowane, srodek to duzy przeskok technologiczny w porownaniu do vectry b.
Wrażenia
3,0
Silnik
silnik to przecietna jednostka, konstrukcyjnie to jednostka z vectry b. Jesli ktos oczekuje od auta ze ma po prostu jechac to ten silnik wtedy jest idealnym wyborem!!Generalnie nic przy nim nie robilem i przejechal juz ponad 300tys, jednak teraz juz glosno pracuje i jest raczej do wymiany:)-jednak tyle km przejechane a jakos jeszcze dziala
3,0
Skrzynia biegów
tu jest tragedia: automat sypie sie na potege, skrzynia ma wade konstrukcyjna i jesli ktos twierdzi ze jego skrzynia nie jest uszkodzona to po prostu nie ma o tm pojecia!!. Skrzynia zostala poprawiona w pozniejszych modelach gdzie automat jest 6 biegowy i chodzi duzo lepiej.
4,0
Układ jezdny
tutaj nie ma co sie przyczepic, jezdze na 18\" Kolach, jest moze i twardo za to wlasciwosci jezdne sa na wysokim poziomie
Komfort
4,0
Widoczność
nie mam nic do zarzucenia:)
4,0
Ergonomia
generalnie wszystko zrobione z glowa, nie ma sie do czego przeczepic.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
irytuje pokretlo i menu od ustawiania klimatyzacji, generalnie ciezko jest ustawic odpowiedna temp. mimo automatycznej klimatyzacji, albo za goraco albo za zimno
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na ta klase, bardzo duze i wygodne auto
4,0
Wyciszenie
w srodku jest dosyc cicho, jedynie z tylu slyszalne sa stuki i jakies szumy.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
padla skrzynia, koszt 4700, innych powaznych napraw przez 2 lata nie bylo.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
auto nie psuje sie stosunkowo duzo, czesci nie sa drogie.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 DTI ECOTEC 125KM 92kW
[l/100km]