Silnik
: Przede wszystkim elastyczność silnika i niskie spalanie.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: raz zużyła się piasta przedniego koła, koszt wymiany 500zł
Silnik
: raz pękł przewód ciśnieniowy do intercoolera, kupiłem używany za 150zł
Zawieszenie
: zużyły się tylne wahacze górne, podobno to normalne jak na polskie drogi
5,0
Całokształt
Polecam Vectrę C !!! nie kupować tylko z silnikiem 1,9 CDTI, 2,2DTI jest o wiele lepszy i tańszy w eksploatacji, pomimo iż jest to starsza generacja silnika
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik bardzo dynamiczny i elastyczny w praktycznie całym zakresie obrotów. Jadąc z prędkością 100km/h kręci się z prędkością 1700obr/min na piątym biegu. Dzięki łańcuchowi rozrządu i bardzo niskiemu apetytowi na paliwo mogę napisać tylko: REWELACJA !!!
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia super zestopniowana, biegi wchodzą miękko. Na piątym biegu przy 60km/h naciskamy delikatnie pedał gazu i auto płynnie przyspiesza:)
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie w wersji GTS jest rewelacyjne, samochód trzyma się jezdni jak przyklejony, troszkę słychać na nierównościach, ale w końcu to GTS...
Komfort
4,0
Widoczność
Troszkę słabo widać przez tylną szybę, ale czujniki parkowania załatwiają sprawę. Oprócz tego brak jakichkolwiek zastrzeżeń
5,0
Ergonomia
Nic dodać, nic ująć. Wszystko na swoim miejscu, powiedziałbym nawet że wszystkie przełączniki rozmieszczone są intuicyjnie
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa jak należy, super funkcja odmrażania przedniej szyby z wykorzystaniem klimatyzacji
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu wystarczająco, zwłaszcza, że fotele są regulowane we wszystkich płaszczyznach, z tyłu mogłoby być więcej miejsca na nogi. Bagażnik ogromy jak na tą klasę aut. Większy niż w BMW X6!!!
4,0
Wyciszenie
Na wolnych obrotach słychać dieselka, zwłaszcza jak jest zimny. Jak już auto ruszy problem znika. Polecam stosowanie opon o niskim poziomie hałasu
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto które pali 4,4l przy oszczędnej jeździe na trasie, a zarazem potrafi się rozpędzić do 210km/h to wg mnie rewelacja. Ceny Napraw w ASO dość wysokie. Polecam Żywińskiego w Bielsku-Białej.
4,0
Stosunek jakość/cena
45000zł za 5 letni samochód w idealnym stanie technicznym i maksymalnym wyposażeniem jak na ten segment samochodów, chyba nie jest źle
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3 usterki patrz niżej... więcej nie było, a przejechałem tym samochodem 50tys, km
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnych poważnych usterek
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 DTI ECOTEC 125KM 92kW
[l/100km]