Układ hamulcowy
: czujnik klocków. kto to wymyślił,stary patent z czujnikiem w klocku o niebo lepszy.
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik doskonały,elastyczność niesamowita,moc przy normalnej jeździe wystarczająca.
przy kupnie koniecznie sprawdzić w serwisie.uwaga na liczniki.kręcone proponuje sobie odpuścić. lać paliwo dobrej jakości,dbać o wtrysk i turbo.
4,0
Skrzynia biegów
bez problemu,biegi wchodzą miękko i bez problemu
4,0
Układ jezdny
wersja gts stanowczo za twarda na polskie drogi,ale jak poczuje pod kołami dobry asfalt to trakcja jak w sportowym samochodzie,do szczęścia brakuje jedynie napędu na 4 koła.do tej pory jedynie wymieniłem łącznik stabilizatora.
Komfort
4,0
Widoczność
ja tam wszystko widzę do przodu a do tyłu w lustra i tak ma być bo to nie polonez.
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
klimatronik !!!!!!!!!! i nic innego
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu ok z tyłu jak siedzenie na max,to ciasno.ale to normalne w tej klasie pojazdów
3,0
Wyciszenie
tu niestety opel się nie pokazał,wyciszenie tyłu pozostawia wiele do doskonałości,rozwiązaniem są maty wygłuszające nie jest to drogie ale warto zainwestować.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
koszty utrzymania są przeciętne do poważnej awarii.
elektronika jest w tym aucie bardzo skomplikowana i wymaga użycia skomplikowanego oprogramowania.nie ma możliwości jak na razie pokasować sobie np. błędy komputera przy pomocy własnego kompa( tak jak np. vw,czy stare ople).
ale na razie odpukać chodzi ok.
4,0
Stosunek jakość/cena
polecam.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 DTI ECOTEC 125KM 92kW
[l/100km]