Zawieszenie
: Twarde sportowe zawieszenie. Przy duzych predkosciach pewnie sie trzyma
5,0
Całokształt
Csloksztalt: auto duze wygodne super oszczedne mnostwo poduszek fajne fele komputer pokladowy dobra widicznosc przyspieszenie super.z wad to troche trzeszczą plastiki przy ostrym skrecie mułowaty z jedynki I te korbki doszyb z tylu.generalnie za ta cene mozna kupic dobry rocznik przebieg ekonomia plus moc silnika super no I wyglad wersji sportowej po lifcie extra a w bagazniku mozna spac tyle miejsca.polecam tani diesel spelniajacy wdzystkie oczekiwania.szkoda ze ksenonu nie ma tylko ale mozna zrobic to samemu.pozdrawiam.lukasz z wroclawia lat 29.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik mułowaty przy starcie trzeba ruszac na zatloczonych rondach z 2000 tys obrotow inaczej stoi ale jak zlapie moment to frunie
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia bez zarzutow 6biegow w dieslu super ekonomia
4,0
Układ jezdny
Pewne twarde zawieszenie w wersji sri angielskiej przy 130 na godz nie ma problemu z ominieciem psa na drodze I auto nie buja sie na boki
Komfort
4,0
Widoczność
Widocznosc bardzo dobra
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo duzo miejsca xxl autko
5,0
Wyciszenie
Wiatr slychac delikatnie od 180 na godz lepiej niz w bmw 5 z 2000 roku ktora mialem
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5L NA SETKE TRASA w takich rozmiarach to jest super I do tego 150 koni nie ma rownych do tego czesci tanie w miare
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak narazie bez awarii po 1000km
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 CDTI ECOTEC 150KM 110kW
[l/100km]