sportowe auto to to nie jest, ale w zupełności wystarcza do sprawnej jazdy
5,0
Skrzynia biegów
sześciobiegowa skrzynia nadrabia braki mocowe silnika. Okazjonalnie pojawia się problem z włożeniem wstecznego, ale generalnie bardzo ok
5,0
Układ jezdny
super równowaga pomiędzy sportem, a komfortem - jedna zwiększych zalet samochodu, aż szkoda że silnik nie ma 2x większej mocy
Komfort
5,0
Widoczność
ponieważ to wersja 5 drzwiowa do tyłu widać słabo, ale to juz mój wybór, za to sprytnie chowane zagłówki poprawiają pole widzenia. Do przodu i na boki doskonale
5,0
Ergonomia
trzeba się przyzwyczaić do dźwigienek kierunkowskazu i nauczyć obsługi radia i klimy. Siedzenia - wyśmienite, duze schowki - dla mnie bomba.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
obawiałem się czy w dieslu ogrzewanie będzie zimą wystarczająco wydajne - raczej bezpodstawne to były obawy, chyba że ktoś lubi sunę w dwie minuty po odpaleniu. Chłlodzenia klimy jeszcze nie sprawdzałem - nie było warunków. Jedyna wada to brak mozliwości zamykania nawiewów niezależnie od sterowania kierunkiem wypłuwu powietrza. Jak nie ma się klimy automatycznej łatwo się "przewiać" zimnym powietrzem - problem pozostał z wersji przediftowej.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
według mnie Vectra to złoty środek, między gabarytami zewnętrznymi, a przestrzenią w środku
5,0
Wyciszenie
nie jest to rolls :), ale jak na swoją klasę bardzo dobrze - silnik terkocze tylko na niskich obrotach jak jest zimny
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spodziewałem się czegoś więcej, ale jest bardzo przyzwoicie - na trasie pali jak benzyniak: 9l/100 przy śreniej około 100km/h (autostrada i trochę miasta) - może dla tego że nowiutki i opony 215, po miescie wygląda że nie więcej.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
za wcześnie aby oceniać
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
za wcześnie aby oceniać
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 CDTI 120KM 88kW
[l/100km]