bardzo lubie to auto , jest bardzo szybkie bardzo komfortowe i ma trochę charakteru sportowego.
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik jest naprawdę wspaniały, praktycznie cały zakres obrotów jest użyteczny
3,0
Skrzynia biegów
przesiadłem się z automatu i skucha , biegi wchodzą opornie i bardzo długi skok pomiędzy biegami na szczęście moment obrotowy silnika i wyciszenie pozwalają na jazde praktycznie jednym biegiem przez miasto.
5,0
Układ jezdny
na nierównościach skacze jak typowe auto sportowe, ale na trasie przy tych nastawach można naprawdę skorzystać z pełnych osiągów tego auta.
Komfort
4,0
Widoczność
do tyłu raczej słabo , z przodu dobrze , na szczęście powiększyli lusterka zewnętrzne w stosunku do wersji B , no i czujniki parkowania przód + tył załatwiają sprawę.
4,0
Ergonomia
generalnie jest nawet bardzo dobrze , tylko : nieszczęsny kierunkowskaz impulsowy i obsługa całego nawiewu przez komputer pokładowy to przegięcie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
rewelacja , jeździłem wieloma samochodami ale tutaj klima,ogrzewanie i cały system nawiewu poprostu wzorowy.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu bardzo dobrze ,z tyłu przeciętnie
5,0
Wyciszenie
przy 200km/h można rozmawiać szeptem , pod tym względem naprawdę wzorowo.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przy tym silniku i w większości jeździe miejskiej 12,5l/100km to bardzo dobrze.
4,0
Stosunek jakość/cena
jakość jak na Opla naprawdę bardzo dobra , cena zakupu też przyzwoita , koszty utrzymania niestety dość wysokie.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na tylnej kanapie wyszła tapicerka przy zagłówku , małe ogniska rdzy na klapie bagażnika.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
czujnik położenia kierownicy koszt 1800 zł + montaż i programowanie ok 500zł (poza ASO!).
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.2 V6 ECOTEC 211KM 155kW
[l/100km]