Układ elektryczny
: Czasem świruje szyba pasażera.
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Bez większych awarii. Czasem łyknie olej. Jak na wolnossaka dynamiczny. Wyprzedzanie bezproblemowe szczególnie w wyższym zakresie obrotowym.
4,0
Skrzynia biegów
Dobrze zeskalowana, na drograch krajowych prędkości w zakresie 50-90km/h czwarty bieg w zupełności obrabia. Niesety dla prędkości wyższych niż 160km/h brakuje 6 biegu
5,0
Układ jezdny
Mam wersję gts z obniżonym zawieszeniem o 20mm, drogi trzyma się miodnie w porównaniu do aut którymi miałem okazji jezdzić wczesniej.
Komfort
4,0
Widoczność
Przy cofaniu cięzko przyzwyczaić się do budowy "sedana". Bez czujników parkowania było by cieżko. Po za tym w porządku.
4,0
Ergonomia
Kubełkowe pół-skóry. Trasy do 100km w porządku, dłuższe trasy daja się poczuć.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa jak powinno, szybko się nagrzewa.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu dużo miejsca, przy 1,9m wzrostu pasażerowie mieszczą sie z tyłu. Bagażnik bardzo pojemny, przy złożonych tylnich kanapach pakunek o długości 1,8m x 0,8m x0,5 m mieści się z zamknięta klapą.
3,0
Wyciszenie
Słabo wyciszone od strony silnika i podłogi. Przy obrotach powyżej 5000 (prędkość około 150km/h) szczególnie na autostradzie jest głośno.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
w porównianiu do poprzednich aut ok. Założyłem instalacje gazową, koszt spala 12l gazu przy dynamicznej jeździe, koszty utrzymania - wiadomo jak się dba tak się ma.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czasem świruje mi szyba pasażera, oraz miałem problem z tłumikiem drgań. Po za tym nic.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
W trasie odpadła prowadnica bagnetu oleju. Cały olej wywiało. koszt naprawy 200zł w tym 150zł koszt oleju.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 ECOTEC 147KM 108kW
[l/100km]