Silnik porusza samochód... i chyba tyle, żądnych rewelacji, dopiero po 4 tys obrotów radzi sobie dobrze.Ale wtedy łyka paliwo ...
3,0
Skrzynia biegów
Automat, ma dopasowywać się do stylu jazdy kierowcy, ale to raczej ty musisz jeździć jak on chce. Ręczna zmiana bez zastrzeżeń.
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie GTS-a twardawe jest lekko twardawe, autostrady owszem, ale i tak każdą nierówność czuć w środku. Trzeba o tym pamiętać kupując tą wersje.
Komfort
3,0
Widoczność
Z przodu przeszkadzają słupki, ale do tyłu bez czujników parkowania to już porażka...
5,0
Ergonomia
wzsystko pod ręką
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przeszakdza brak wyłącznika klimy, trzeba wchodzić w menu komputera, w czasie jazdy ciężko. Psuje się pokętło od siły nawiewu. Utrzymywanie zadanej temperatury bez zastrzeżeń,
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Skórzane fotele, mnóstwo miejsca, ale trochę surowo skrojone wnętrze. Mało przytulne raczej.
2,0
Wyciszenie
Odgłosy silnika, toczenia opon, wiatru , deszczu. wszystko trochę za głośno.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W trasie ok 7,5l/100km, ale w mieście zejście poniżej 10 l graniczy z cudem.
4,0
Stosunek jakość/cena
Nie jest to audi, ale nic nie skrzypi.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zawieszenie wymaga uwagi , hamulce się przegrzewają, panel klimatyzacji odmawia współpracy, el szyby nie działają, osłona wydechu odpadła,żarówki sie przepaliły dwa razy, a mam samochód dopiero 2 miesiące.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic narazie się nie dzieje, ale mam oko na skrzynie biegów.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 ECOTEC 147KM 108kW
[l/100km]