Silnik z pełna historia serwisowa. Nagle jednego dnia zaczął kopcić - turbo i później poszła lawina - remont silnika blisko 6tys zł i nic nie pomoglo. Sprzedałem w expresie i jestem szczęśliwym człowiekiem.
3,0
Skrzynia biegów
Jak lubisz wachlować biegami to proszę bardzo - mega krótka jedynka, dwójka spoko reszta przełożeń dziwnie krótka - wachlujesz aż miło.
2,0
Układ jezdny
Jak Clarkson powiedział - 4 koła i pieprzony fotel - podsterowny i niepewny na drodze.
3,0
Karoseria
No z zewnątrz to jakoś to wyglada i ruda jej nie zjada tak szybko jak poprzednika.
Komfort
3,0
Widoczność
Ujdzie w tłumie. Ale nie oczekuj nic specjalnego.
4,0
Ergonomia
No tutaj jestem zaskoczony bo wszystko pod ręka czyli nawet ok.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nadmuch na szyby mógłby być wydajniejszy.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nikt nie narzekał. Miejsca w dostatku.
3,0
Wyciszenie
Nic specjalnego - poprzednik był lepszy pod tym względem.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Z tym silnikiem to w miarę paliwożerny, lpg łatwe do zaadaptowania.
3,0
Stosunek jakość/cena
Koła i siedzenie - oczekiwałem więcej po takim aucie. Części stosunkowo tanie, ale gdy przychodzi do silnika to już jest kolorowo - rozrząd kompletny (2 łańcuchy - 1000), pierścienie prawie nie do dostania, odma trzeba do saaba uderzać, uszczelki pokrywy zaworów 100zl!
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Niestety dla mnie to auto to był worek bez dna.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Co 5 minut coś - jeździłem autem może z 2 miesiące bez stresu później miałem strach co każde odpalenie czy znowu coś nie wyskoczy.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V Turbo 175KM 129kW
[l/100km]