Karoseria
: UWAGA! Opel Vectra C jest samochodem ładnym - szczególnie w środku, plastiki są przeciętnej jakości. Ale o gustach się nie dyskutuje jednym się podoba innym nie. Bezwypadkowa karoseria rdzewieje, ale nie przerażająco.Najgorsze są awarie - KOSZTOWNE. Panuje opinia, że Vectra C to dobre auto ale jeśli nią dłużej pojeździmy to entuzjazm odchodzi i zaczynamy myśleć o sprzedaży. Awaryjność samochodu jest przeciętna ale koszt niektórych CZĘSTO PSUJĄCYCH SIĘ części jest PRZERAŻAJĄCY. Najgorsze są cztery z nich:
1. Moduł Cim awaryjny i kosztowny: prawie 3000zł.
2. Maglownica - bardzo awaryjna: 2500zł. o ile nie spali się pompa elektryczno - hydrauliczna.
3. Skrzynia biegów: nawet gdy wymieniamy często olej (jest on drogi 100zł. za litr) to i tak się zepsuje.
4. Tylne zawieszenie to porażka nawet jazda po równych asfaltowych drogach kończy się częstymi remontami. Jeśli mieszkasz na wsi lub Twoje okoliczne drogi są złej jakości - odpuść sobie to auto. Komfortu podróżowania nie odczujesz w VECTRZE GTS - jeśli uprzesz się na Vectrę kupuj zwykłą wersję jest bardziej komfortowa. GTS nadaje się tylko na tor wyścigowy, ale to nie z tym silnikiem. Bo silnik 1.8 122KM jest zadowalający tylko dla starszego spokojnego Pana. Nie dajcie się zwieść handlarzom piorącym wnętrze i, co gorsza, myjącym silnik. Silnik w dziesięcioletnim aucie wyglądający jak nowy gwarantuje problemy z elektryką, parciejącymi gumami i wiecznie utleniającym się aluminium. Reasumując: jeśli potrafisz wykroić corocznie z domowego budżetu te 3000 4000zł. na eksploatacje Vectry to jest to auto dla Ciebie.