Silnik
: Jak na tą moc fajnie przyspiesza i sunie płynnie.
Może ze świateł nie startuję jako 1 ale w pierwszej 5 się mieszcze (mondeo / passat / insignia).
4,0
Całokształt
Można troszke poprawić i wprowadzić nowszą wersję.
Może wyglada topornie ale funkcionalne wygodne do długiej jazdy.
Wprowadzona Insignia nasladuje innych i jakoś brak jej czegoś co ma mnie zachęcić do jej kupna.
Wrażenia
3,0
Silnik
Po przejechaniu tylu km dziala równomiernie.
4,0
Skrzynia biegów
Chodzi płynnie.
4,0
Układ jezdny
W zakrety (dość ostre) wchodzi dobrze przechył minimalny chyba że powyżej 140 km/h.
Komfort
4,0
Widoczność
Jest ok.
4,0
Ergonomia
Ok.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie trochę za słabe jak na takie auto, chlodzenie super(latem przy 30C w aucie chłodno).
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca ma dużo miejsca, malo miejsca na tylnej kanapie.
4,0
Wyciszenie
Przydało by się troszke poprawić.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalenie na takie gabaryty jest w normie średnia od paru lat 7,3.
4,0
Stosunek jakość/cena
Z dokumentów jestem 4 właścicielem ale jeżdził nim 1 właśćiciel inni to komisy :-). Cena do jakości auta rozsądna.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jeżeli pojawią się oznaki usterki lepiej odrazu jechac do mechanika (jak z kazdym autem) wtedy mniejsze koszty naprawy
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak, chyba że sami o to zadbamy. Ja wpomaganie rozwaliem tydzien bez plynu jeździłem ale po regeneracji dziala juz 2 lata.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 ECOTEC 122KM 90kW
[l/100km]