Silnik
: mialem 1.8 i 3.2 oba silniki sa bez zastrzezen ,charakteryzuja sie niewielkim spalaniem (szczegolnie ten drugi jak na swoja moc)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: maglownica
Układ elektryczny
: klimatronic
3,0
Całokształt
auto prezentujace sie pieknie ,mnie urzeklo na tyle ze kupilem jedno po drugim ,1,8 benzyna to dobra i trwala jednostka napedowa lecz za slaba do tego auta ,ja zrobilem wielki przeskok i jako nastepna kupilem 3.2 v6 (juz zagazowana) roznica kolosalna auto staje sie agresywne i wreszcie dodrze przyspieszajace,ale usterki te same co w 1.8 jak pisalem wyzej plus rezystor klimy do klimatronica (2 miesiace poszukiwan) auto oceniam na przecietne poniewaz daje satysfakcje z jazdy ,a czesci sie powalaja cena mimo ze awaryjnosc jest wieksza niz innych marek,(nie chce robic reklamy) ale to dobry samochod
Wrażenia
3,0
Silnik
1.8 za slaby ,lubialem ten samochod wiec postanowilem zamienic tylko na mocniejszy model,sadzac ze moze jest lepiej dopracowany
5,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
za niewiele mamy wiele.............. bo naprawde konkurencja za ta cene nie da nic lepszego
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
po pierwsze maglownica mialem 1,8 i 3.2v6 po 200000 km padla w tym i tym (przy zakupie warto sprawdzic) zawieszenie tez plata figle sprenzyny amorki itd trzeba wymieniac czesciej niz w innych markach ,uklad chlodniczy tez do najtrwalszycz nie nalezy ,chlodnica zaczela cieknac (w modelu 1,8)ale wystarczyl izolator w plynie i jeszcze pare tysiaczkow wytrzymalo do sprzedarzy a jeszcze jedno komputer lubi pokazywac bledy ktorych niema...
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
napisalem w drobiazgach wszystkie usterkli,za powazna uwazam tylko maglownice, ale jak pisalem przy przebiegu rzedu 200,000
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 ECOTEC 122KM 90kW
[l/100km]