Zawieszenie
: Trzyma się drogi jak przyklejony - owiście dobre opony to podstawa.
4,0
Całokształt
Nie mam większych zastrzeżeń. Oprócz widoczości do tyłu.
Wrażenia
4,0
Silnik
Posiadam wersję GTS. Jak na taki silnik przyspieszenie zadowalające. Można stwierdzić, że to jest kompromis (jeslichodzi oczywiścię o benzynę) między spalaniem a przyspieszeniem. Większe silniki większa frajda z jazdy ale za większą kasę na paliwo.
4,0
Skrzynia biegów
Nie ma problemu. Wszystkie biegi wchodzą bez oporu.
5,0
Układ jezdny
Duże zaskoczenie. Bardzo dobrze trzyma się drogi. Muszę dodać, że mam wersję GTS (troszkę niższa niż zwykła Viki)
Komfort
4,0
Widoczność
Ogólnie dobra. Ale podczas cofania potrzeba liczyć na czyjniki parkowania albo zaufaną osobę. Bagażnik skutecznie zaciera granicę tyłu samochodu.
4,0
Ergonomia
Nie trzeba niczego szukać. Wszystko rozmieszczone tam gdzie być powinno.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimie jeszcze nie sprawdzałem. W lecie i jesieni nie mam zastrzeżeń. klima skutecznie zwalcza wszystkie zaparowania. Fajne rozwiązanie podgrzewana przednia szyba ale poprzez nadmuch ciepłego powietrza.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Samochód wygodnie przewiezie cztery dorosłe osoby lub rodzinę 2+2.
4,0
Wyciszenie
Do prędkości 110-120 cisza i spokój, nie chce się zwalniać. Niestety po przekroczeniu 130 robi się znacznie głóśniej. Ale za to fajny dźwięk z pod maski (jak ktoś lubi).
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Liczyłem się z tym, że może troszeczkę więcej palić benzyny. Ale za to w ziemie nie ma problemu z odpaleniem.
4,0
Stosunek jakość/cena
Za tę jakość wykonanie i w miarę niezawodność dobra. Nigdy nie jest tak żeby nie mogło być lepiej.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Mam swoją Viki od 8 miesięcy i na razie wszystko ok.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 ECOTEC 122KM 90kW
[l/100km]