Układ elektryczny
: czasami drobne problemy z kablami w drzwiach
4,0
Całokształt
Prosty samochód, dosyć tani w utrzymaniu. Jeżeli dbasz o niego on zabda o Ciebie. Ma pare wad jak każde auto. Ogólnie jestem zadwolony wszystko robiłem na czas na różnych częściach (oryginalne, zamienniki, używki i regeneracje) i nie ma większych problemów.
Wrażenia
3,0
Silnik
2 litrowy diesel i 100 KM to nie ma co oczekiwać cudów jeżeli chodzi o przyspieszenia, ale najgorzej nie jest. Idzie dosyć szybko wyprzedzić co wolniejszych. Problemem jest pompa paliwa w której jak wiadomo zacierają się tłoczki.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia niestety 5 biegowa, ale przez 5 lat jazdy nie miałem z nią żadnego problemu. Płynnie działa bez zacięć i nie potrzebnych odgłosów ze środka.
5,0
Układ jezdny
Nie miałem problemów z układem jezdnym. Przez 5 lat nic się nie zepsuło ani nie zużyło w takim stopniu że trzeba było to wymieniać.
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu. Jeżeli chodzi o mnie to super sprawą jest climatronic i kierownica wielofunkcyjna. Małym minusem jest podnoszenie szyb obok skrzyni biegów.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Climatronic super sprawa, po 2 latach musiałem wymienić jedynie zaworek w układzie klimatyzacji a tak wszystko działa ok.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Troche głośny jak to opel i do tego diesel.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobne problemy elektryczne z przecinającymi się kablami w drzwiach. Rdza jest drobną usterką dopóki się ją na bierząco robi, jak się to zaniedba to trzeba się liczyć z szybkim ubywaniem samochodu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Większych remontów poza wymianą uszczelki pod pokrywą i nowym sterownikiem pompy nie było.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DTI 16V 100KM 74kW
[l/100km]