Zawieszenie
: tulejki pływające z tyłu nie jest to drogi koszt
5,0
Całokształt
oprócz tej pompy autko doskonałe,wiadomo można kupic benzyne ale tam znowu trzeba zmieniać rozrzad koszt ok 600zł zależy jakiej firmy części.no i benzyna nie wytrzyma tyle co diesel.Ja wole diesla.
Wrażenia
4,0
Silnik
troche za mało koni,ale nie dawno założyłem chip i teraz daje rade.No i poważna wada pompy wtryskowej.zaleta rozrząd na łańcuszek.
5,0
Skrzynia biegów
do skrzyni nie mam zastrzeżeń,dobra przekładnia ,na 5 przy 2tys.obrotów 100km/h
5,0
Układ jezdny
dobry:ponieważ dobrze trzyma sie drogi,nie jest sztywny,dobrze sie prowadzi-nieraz jezdze audi A4 2.5tdi sztywna,zawieszenie nie ma porównania do vectry.vectra w 100%lepsza.chociaż ma też swoje wady wybijają sie tulejki pływające z tyłu.
Komfort
5,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dużo miejsca dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
wiadomo diesla zawsze troche słychać.ale mniej słychać w vectrze niż w zafirze czy w astrze.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
auto jest dosyc duże waży ponad tone,a spalanie jest bardzo małe na trasie 5l/100km przy 130km/h,miasto 6,5l/100 max.Natomiast tak jak wcześniej wspomniałem siadają pompy wtryskowe koszt 3tys złotych.reszta nie jest droga.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
pompa wtryskowa
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DI 16V 82KM 60kW
[l/100km]