Karoseria
: rdzewieją tylne nadkola i narożniki u doły przednich drzwi
Zawieszenie
: gumy stabilizatora tył , i tyleje metalowo-gumowe pływające
Układ elektryczny
: przepalające się podświetlenie tablicy rozdzielczej
4,0
Całokształt
Ładna linia ( oczywiście kwestia gustu) , auto średniej klasy napewno nie dla sportowca tylko dla statecznej osoby lubiącej wygodę ale i ceniącej małe spalanie i koszty utrzymania auta.Ceny ewentualnych części sa naprawde niskie to nie jest Audi czu VW albo Toyota.Nie kupujcie aut w Polsce bo można się nieźle naciąć :) W Polsce 9 letni diesel zawsze ma 150-170 tyś a tak naprawde ma cofnięty licznik przynajmniej o 50 tyś !!! W Niemczech diesel robi średnio 30-40 tys km rocznie. Moja ma 262 tyś z oryginalnych przebiegiem silnik cyka jak powinien to jest normalny przebieg dla diesla więc nie przejmujcie się przebiegami powyżej 200 tys naprawde.To normalne.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik 2.0 wersja DTL 82 KM autko nie jest do ścigania lecz do spokojnej ekonomicznej jazdy.Słabe przy starcie.W trasie jednak dobrze sobie radzi nie ma większych problemów z wyprzedaniem trzeba tylko umieć jeździć na odpowiednich obrotach w których turbina kręci się maksymalnie szybko.Prącę turbiny wyczuwa się od ok 1700-1800 obrotów.
4,0
Skrzynia biegów
Wszystko bez zastrzeżeń biegi wchodzą leciutko wszystko ok.
4,0
Układ jezdny
Również tak jak powinno być pewne prowadzenie nawet przy ostrym wchodzeniu w zakręty.
Komfort
4,0
Widoczność
Z każdej strony dobra
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu i pod ręką.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie mam klimy ale moja ocena to 5 ! A tym wszystkim którzy narzekają na wentylację radzę najpierw zacząć od wymiany filtrów kabinowego i pyłkowego w przypadku klimatyzacji ! Ludzie narzekają , że szyby im paruja a filtry mają czarne jak smoła !
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jeżeli nie ma się więcej niż 190 cm to jest dobrze
4,0
Wyciszenie
Dieselek jak to dieselek lubi poklekotac szczególnie jak jest zimny ale ja lubie pracę diesla i jest to normalne , że będzie głośniejszy niż benzyna.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zyżycie paliwa rewelacja !!! Trasa 5,5-6 miasto 7 do 8 w zimie. Ludzie mówią , że diesla się nie opłaca kupowac bo ropa droższa niz benzyna. Tak tylko , że diesel tej ropy zawsze spali mniej niz benzyniak benzyny.A poza tym rope zawsze można sobie załatwić ja mam po 3.20 za litr prosto z dystrybutora więc sami policzcie za ile robie 100 km.
4,0
Stosunek jakość/cena
Ogólnie dostępne za niewielkie pieniądze. Ps tylko nie kupujcie w Polsce
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przepalające się żarówki deski rozdzielczej , niedziała mi centralny zamek w prawych tylnych drzwiach
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
No i tutaj niestety jest kilka słabych punktów auta.Pierwszy to słąba blacha samochodów do 99 roku przede wszystkim tylne nadkola i narożniki drzwi przednich u dołu.Druga wada to bardzo delikatne zawieszenie jak na Polskie wiadomo jakie drogi, szczególnie tył.Ale przecież to auto produkowane w Niemczech z mysla o niemieckich drogach.Szybko zużywają się gumy łącznika stabilizatora , także tuleje metalowo-gumowe tzn. pływające.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DI 16V 82KM 60kW
[l/100km]