Klekot jak to klekot ... a ha, trzeba pamiętać o regulacji zaworów i właściwym postępowaniu z turbinką, bo inaczej mogą być kłopoty
3,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
Znacznie lepiej niż w VB - głównie dzięki większoym powierzchniom bocznych lusterek
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimie wystarczy 2-3 minuty i już leci ciepełko ... czego żądać więcej ?
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ponownie VA przewyższa VB - przy moim wzroście (194 cm) miejsca za kółkiem jest nieporównywalnie więcej. W VB zaczepiałem kolanem o środkową konsolę, w VA jest jeszcze możliwość odsunięcia fotela !
3,0
Wyciszenie
Słabo, trzeba działać z matami wygłuszającymi, w drzwi to konieczność, dla wytrwałych również komora silnika. Efekt wynagrzadza wysiłek
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jestem zaskoczony niskim spalaniem - w lecie trasa to poniżej 5 l / 100 km, w zimie, przy pięciu osobach i na full wyładowanym bagażnikiem - 6,2. Myślę, że całkiem przyzwoicie
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
W trasie jeszcze nie zawiodła. Troszkę poświęconej jej uwagi podczas przeglądów procentuje niezawodnością w rtasie
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.7 TD 8V 82KM 60kW
[l/100km]