Jak za taki samochod to spodziewalem sie dobrego solidnego wykonania a dostalem Skarbonke w ktora wywalilem 20 tys w ciagu 1.5 roku (z kosztem paliwa) NIGDY WIECEJ NIE KUPIE OPLA !!!
Wrażenia
4,0
Silnik
na niskich obrotach troche wolowaty. nabiera wigoru od ok 2.5 tys
1,0
Skrzynia biegów
Tragiczna!!! Moze to tylko moj egzemplaz ale zmiana biegu to za kazdym razem walka z drazkiem. Mechanik powiedzial ze ten typ tak ma ;(
3,0
Układ jezdny
bez rewelacji
Komfort
4,0
Widoczność
ok
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bardzo malo miejsca na tylnej kanapie. tak jak w samochodach o klase nizej
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
w baku to chyba ciagle byl wir ktory wsysal cala zawartosc. do tego nie za duzy zbiornik i czeste wizyty na stacjach.
Przeglady strasznie drogie jak na Opla. W serwisie Nivette uslyszalem ze jak ktos ma taki samochod to musi sie liczyc z wydatkami!!! A czesci do silnika 2.5 koszmarnie drogie.
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ciegle mialem problemy z przepalonymi zarowkami. Awarie nagrzewnicy w zimie wyprowadzila mnie z rownowagi. Ze o zamku centralnym nie wspomne!!! O zepsutym wskaznilu temp silnika to juz kraza mity. 3 razy dawalem samochod do serwisu Nivette (w-wa) i zglaszalem usterke. nigdy jej nie zreperowali. sugerowali wymiane zegarow za 1.5 tys rozmontowywali silnik na czesci i nic !!! ŻENADA !!!!
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pekniecie napinacza paska klinowego spowodowalo mala masakre. Poniewaz dostep do tych elementow jest fatalny skonczylo sie znowu w serwisie Nivette a tam koszty naprawy to kolejny szok!!!
A cewka zaplonowa psuje sie w tym modelu nagminnie i nie tylko ja mialem z nia problemy - nie dawala iskry na 1 celindrez wiec do wymiany koszt 700 PLN
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 V6 170KM 125kW
[l/100km]