wygodny,szybki i ładny.Super się prowadzi i jest bardzo dokładnie wykończony.Ale to w końcu niemiecka solidność.
Wrażenia
4,0
Silnik
Elestyczny motor ale że to 16V pazurki pokazuje przy wysokich obrotach.Generalnie ok.
4,0
Skrzynia biegów
Czasami ciężko wbić jedynkę.Poza tym poprawnie.
5,0
Układ jezdny
Obniżone i utwardzone zawieszenie
i opony 205/55 R16 i jedzie jak po szynach.Nie ma się do czego przyczepić.Jedynie do fatalnego stanu polskich dróg.
Komfort
4,0
Widoczność
W moim sedanie podczas parkowania nie widać końca auta.
W pozostałych kierunkach doskonała.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu.Nawet el.regulacja szyb przy drążku zmainy biegów mi odpowiada.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
climatronic więc jest super.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Pod dostatkiem.
4,0
Wyciszenie
U mnie trochę głośno.Ale to wina pękniętego kolektora wydechowego.Przy wyższych prędkościach słychać tylko wiatr.I to bardzo cicho.Vectra jest naprawdę dobrze wyciszona w porównaniu z wieloma innymi autami którymi jeździłem.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
trasa 7,5,mieszana do 9l gazu.
Ale instalacja sekwencyjnego wtrysku gazu.Pali tyle samo co benzyny bez żadnych strat mocy.
Więc jak na 136koni i taką masę rewelacja.
Jeżdzę do 140km/h na trasie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za taką cenę zdecydowanie warto.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
No tu bez rewelacji ale nie jest tak źle (puki co).
Pęknięty kolektor (500zł nowy),awaryjny pilot centralnego,trzeszczący fotel,błędy komputera pokładowego (nagminnie).Ale auto ma swoje lata.Jeżeli trafimy na zadbany egzemplarz to nie ma się co obawiać.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 136KM 100kW
[l/100km]